Vreemd probleem met de aan/uit knop van de systeemkast !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
766
Hoi,
Ik wilde vanochtend de computer die nieuw gebouwd is en een schone Windows Xp prof op zijn nieuwe schijf heeft staan aanzetten en toen ik de aan/uit knop indrukte deed ie totaal helemaal niets.
Wat ik ook deed, hij wilde niet aan !
Toen heb ik de voedingskabel er even volledig afgehaald aan de achterkant en opnieuw erin geduwd.
Toen ik daarna de aan/uit schakelaar indrukte deed de computer het opeens wel weer perfect !

Het moederbord zit met afstandbusjes geplaatst en kan dus volgens mij niet echt ergens sluiting maken !

( ik kon wel de ide primaire kabel van de hd nog iets meer in de sleuf op het moederbord plaatsen, maar volgens mij staat dit wel los met het voeding en startprobleem, toch ? )

Heeft iemand dit zelfde probleem wel is gehad of ervan gehoord en weet je misschien voor mij wat er aan de hand kan zijn !

Alvast heel erg bedankt voor je reactie !!!
 
Geplaatst door Barney
Hoi,
Ik wilde vanochtend de computer die nieuw gebouwd is en een schone Windows Xp prof op zijn nieuwe schijf heeft staan aanzetten en toen ik de aan/uit knop indrukte deed ie totaal helemaal niets.
Wat ik ook deed, hij wilde niet aan !
Toen heb ik de voedingskabel er even volledig afgehaald aan de achterkant en opnieuw erin geduwd.
Toen ik daarna de aan/uit schakelaar indrukte deed de computer het opeens wel weer perfect !

Het moederbord zit met afstandbusjes geplaatst en kan dus volgens mij niet echt ergens sluiting maken !

( ik kon wel de ide primaire kabel van de hd nog iets meer in de sleuf op het moederbord plaatsen, maar volgens mij staat dit wel los met het voeding en startprobleem, toch ? )

Heeft iemand dit zelfde probleem wel is gehad of ervan gehoord en weet je misschien voor mij wat er aan de hand kan zijn !

Alvast heel erg bedankt voor je reactie !!!
Je hebt toch geen probleem meer? Dus is opgelost lijkt mij...wat je zelf al had gedaan
 
Als dit probleem zich blijft voordoen kan er iets mis zijn met de voeding.
Ik heb precies hetzelfde gehad maar dat was met een oude bak van zes jaar.
Hoe oud is deze pc?
 
Ik kijk eerst een poosje aan of het probleem nog meerder keren optreed .
Ik hou jullie hier uiteraard van op de hoogte
( iemand van mijn werk had toevallig precies hetzelfde p robleem vertelde hij mij vrijdag ) dus ik kijk het nog even aan.

groetjes Barney
 
De voeding is Splinternieuw net zoals alle andere hardware die ingebouwd is ( incl moederbord ) Admin_Frisian

groeten Barney
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan