Vreemd probleem met wachtwoord hotmail/messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

roos.v

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2002
Hallo allemaal,
Ik heb altijd al messenger en hotmail gehad, nooit problemen, heb nu messenger 7.0 en ook dat ging tijd goed, tot gisteren, ik start messenger op geen probleem... en het is mijn gewoonte om via messenger de e-mail van hotmail te checken, ik kreeg een foutmelding dat of het mailadres of wachtwoord niet goed was.
Wist heel zeker dat beiden wel goed waren, zo doe ik dat al jaren namelijk......... dus ff onbegrijpelijkna lang proberen, wachtwoord verandert ed, van alles geprobeerd ook met geheime vraag, niks hielp. Op gegeven moment kwam ik ook niet meer in messenger toen was probleem rond.
Toen ik het niet vertrouwde (mogelijk gekraakt?) maar gauw account gesloten en een heel nieuw account aangemaakt voor messenger en hotmail etc
Mijn nieuwe messenger werkt weer maar als ik via messenger op de postvak in klik krijg ik weer dezelfde foutmelding. (mijn messenger start automatisch op maar hotmail wil ik graag eerst wachtwoord ervoor houden) dus weer dat of het adres of wachtwoord niet klopt...........
Ik ben via startpagina- hotmail gegaan en dan kom ik WEL in mijn hotmail, ra ra hoe kan dat?
Waarom kan ik niet meer rechtstreeks via messenger in hotmail komen maar slechts alleen via omweg?
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?
Waarschijnlijk heb ik dus ten onrechte mijn vorige account verwijderd?
Hoe los ik dit op...........

Heel simpel waarschijnlijk; je cookieinstellingen voor je browser staan te hoog..

En staat deze optie aan:
attachment.php

?

Bijlagen

• msn.png
    msn.png
    21,4 KB · Weergaven: 315
Maar ik begrijp het niet, deze optie heeft altijd al aan gestaan!
En van de een op de andere dag heb ik dit probleem
kan het niet iets anders zijn?

Geplaatst door roos.v
Maar ik begrijp het niet, deze optie heeft altijd al aan gestaan!
En van de een op de andere dag heb ik dit probleem
kan het niet iets anders zijn?

Als je dus geen wachtwoord vraag wilt moet je die optie dus UIT hebben staan.

En zoals ik al zei; staan je cookieinstellingen niet te hoog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan