Vreemd probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon1

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2011
Hallo mensen, ik wou vanochtend een spel spelen maar toen ik de computer opstartte en op mijn administrator account inlogte en het "Welkom" screen kreeg ging hij al heel langzaam. Toen de computer verder ging met het opstarten van de gebruikelijke programmas zoals, Msn, Skype, Bittorrent etc kreeg ik veel errors dat al die programma's werden beindigd. Verder is de pc tergend sloom en als ik internet of Opera opstart loopt dat gelijk vast, Maar als ik op andere accounts van de pc ga is dit niet zo? Het enige bijzondere is dat ik ong 2 dagen geleden er een nieuw scherm op heb gezet.

Gr, Killectro

Laatst bewerkt door een moderator:
welke mac versie gebruik jij of is het dos of misschien windows 3.11

Dan staat de vraag nu in XP en niet meer in de memberchat.

Welkom bij helpmij, Raymon1,

Wat bedoel je in de zin van "2 dagen geleden er een nieuw scherm op heb gezet"? De zin van een nieuwe monitor, of heb je in windows een thema veranderd?

Ik kan nu zo snel nog geen oorzaak zien van het probleem, het kan misschien een virus zijn dat zich in svchost.exe gaat nestelen.
Ik zou aanraden een virusscan te draaien met scans zoals Malwarebytes anti-malware, norman malwarecleaner (bij e-mail adres gewoon een nep adres invullen, hij accepteert alles) en cure it.
Als het nog niet opgelost is, probeer je computer alvast even op te schonen met ccleaner free.

Houd op ons de hoogte.

-PR3M1UM

Ik heb er een nieuwe monitor op gezet (De kat vond het leuk om erop te plassen) Wat ik nu ga proberen is om de computer terug in de tijd te zetten en daarmee enige virussen eraf te halen.

Gr, Raymon

Ik heb al ervaring met mbam, Maar als ik er nu over nadenk heb ik eigenlijks niks gedownload de week ervoor.

(De kat vond het leuk om erop te plassen)
HAHA Geweldig :D

.. Sry moest effe lachen :) ..

Probeer is naar START < RUN te gaan en schrijf Regedit en klik dan op ENTER
Ga dan naar "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\" en zeg welke files er allemaal staan
Bv.. MSN | C:\Program Files .....

gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
Het is allemaal opgelost, er bleek een groot virus op te zitten dat alle programma's tegenhield.

Gr, Raymon

en hoe heb je dat opgelost dan ?
heb je een naam van dat virus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan