Vreemd Toetsenbord probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Levoto

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen..
Mijn Tab toets bleef steeds hangen.. ofwel hij bleef Tab invoeren. Ik hoef vast niet uit te leggen hoe irritant dat is, het was echter te verhelpen door op Tab of caps in te drukken.
Maar einde garantie kwam eraan ik denk ik laat hem nog even repareren valt het nog net goed..

Blijkt nu dat ze niks kunnen vinden en dat "het toetsenbord naar behoren functioneert".

Mijn laptop is trouwens een Toshiba A200.

Mijn vraag is dus nu, weet iemand wat het probleem is/was, en zijn er mensen met een soort gelijke ervaring..

Mvg Michael van den Berg

laptop toetsenbord

Hoi,

Ook ik heb een Toshiba Laptop, type nr weet ik even niet uit mijn hoofd, maar hij is nu ca. 1,5 jr oud, geen garantie meer dus...

Bij mij is het zo dat er constant bepaalde letters op het toetsenbord het niet doen, dan valt de a weg, dan de w enz. enz. Soms pakt hij het toestenbord helemaal niet op bij het opstarten en moet ik x keer opnieuw opstarten voor dat ie het doet. Vaak is het ook zo dat ie opeens spontaan 30 w's of a's achter elkaar invoert, heel irritant... Heb het toetsenbord nagekeken, zit geen vuil tussen of iets dergelijks.

Wie weet raad??? Is dit probleem na het kopen van een nieuw laptop toetsenbord opgelost, of heeft dit probleem een andere oorzaak????

Alvast bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan