vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
hoi

Ik moest mezelf steeds met een ww aanmelden in Xp,
toen ik dit veranderd heb via control userpass kon ik er helemaal niet meer in en geen enkel ww werkte.
Ik heb toen via safemode in config scherm de optie anders aanmelden veranderd naar klikken op een plaatje .
En sindsdien heb ik Xp terug en de progjes alsof ik er nog nooit mee heb gewerkt alle progjes staan nog wel op hd maar bij het email prog moet ik alles opnieuw invoeren alle snelkoppelingen zijn weg .
Ik kan ook user control niet meer uitvoeren.
wie weet raad

Wat heb je dan aan snelkoppelingen nodig?
Je hoeft toch alleen naar de map te gaan van Outlook Express, daar te rechtsklikken op msimn.exe en vervolgens te kiezen voor kopieren naar bureaublad, of vastmaken aan menu start.

Je kunt, als je dat wilt de snelkoppeling op het bureablad weer naar je snelstart (naast start) schuiven.

Als ik het verkeerd begrijp zeg je het maar.

Het komt denk ik omdat ik de verkeerde gebruiker weg heb gehaald bij control userpassword
Want ik kan control nu weer gebruiken en op de c schijf staat alles nog maar ik krijg alleen me mail niet terug

Kun je een paar dingen doen.

Je zoekt je mail op *.dbx
Je zoekt je adr.boek op *.wab
Zet op een veilige plek.

Ga naar Start/Progr. toegang en instellingen/kies voor Windows onderdelen toevoegen/verwijderen.
Haal het vinkje voor Outlook Express weg.
Sluit af
Start op en zet het vinkje er weer voor.

Kijken of dat helpt.

Ik gebruik thunderbird
Ik heb alles gekopied (op de user.dat na) en in de account gezet die wel opstart en het werkt .
windows verwijderd wel een account maar niet de data gelukkig.
Het is een beetje een rommeltje maar heb ik zondag ook weer wat te doen.
Ik had ff gegoogled en had snel een oplossing .
Maar tnx voor de hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan