Vreemde " Artifact's "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook echt elke keer wat hè? Dit niet goed, dat niet goed...:confused:
 
Mocht je daarna nog steeds problemen hebben, roep dan even als je een videokaartje wilt lenen.
Ik heb in ieder geval een ati x1600xt over welke gta 4 op lage instellingen draait, je kan dan even testen.

ik ben door de week ergens in de driehoek Leeuwarden ,Utrecht, Amsterdam.
Roep maar en we kunnen eventueel iets afspreken.

Zelf gok ik op een probleem met de afhandeling van de beelden.
Dit kan dus OOK te maken hebben met pcie bus, graka, kabels en monitor.

Succes

Donnows
 
Mocht je daarna nog steeds problemen hebben, roep dan even als je een videokaartje wilt lenen.
Ik heb in ieder geval een ati x1600xt over welke gta 4 op lage instellingen draait, je kan dan even testen.

ik ben door de week ergens in de driehoek Leeuwarden ,Utrecht, Amsterdam.
Roep maar en we kunnen eventueel iets afspreken.

Zelf gok ik op een probleem met de afhandeling van de beelden.
Dit kan dus OOK te maken hebben met pcie bus, graka, kabels en monitor.

Succes

Donnows

Bedankt voor de tip, maar helaas woon ik niet in de buurt. Ik heb vanochtend het moederbord op de post gedaan. Dus ik verwacht dat als alternate een beetje snel werkt dat ik voor/in het weekend een vervangende heb. En dan maar hopen dat het allemaal werkt. Anders kan ik in de vakantie ook weer niks.
 
en met 3D mark had je geen last van deze rare wazige beelden dat je krijgt bij je games??
 
Wat ik kan vinden met jou foutmelding:

RAM zou niet goed meer zijn, test dus 1 voor 1 je RAM en kijk of wanneer ie wel en wanneer hij het niet doet. RAM-test is misschien al genoeg maar had je al gedaan?

en verder wordt de code vaak gelinkt aan Windows Server 2003.. raar..
 
Even een kleine update erbij,

Ik heb vanmiddag een mail gekregen van Alternate dat het moederbord inderdaad defect is. Vanmiddag word er een vervanger deze kant op gestuurd. Dus, mocht het morgen middag binnen zijn voor ik moet werken ga ik het nog even inbouwen. Dan komt het testen (Mocht er geen tijd meer zijn) morgen avond wel.
 
Dat zou super zijn!
Als je dus een kapot moederbord had: is eindelijk dat probleem verholpen.
Ik duim (figuurlijk) voor je!
 
Dat zou super zijn!
Als je dus een kapot moederbord had: is eindelijk dat probleem verholpen.
Ik duim (figuurlijk) voor je!

Ik hoop het inderdaad ook. Meer is er eigenlijk nog niks te doen. Nu maar hopen dat het redelijk vroeg in de middag is. Anders moet ik eerst werken voor ik em kan testen :p


Goed nieuws. Alles is nu ingebouwt. Werkt als een speer. Nu ga ik eerst even zien waar ik 3D mark snel vandaan kan toveren om het werkelijk even te testen.

3D Mark Vantage nog even slechte resultaten. Maar ik heb o.a. Requiem Bloodymare, Battlefield Heroes, Conquer Online gespeeld. Werken allemaal prima.

Wat mij betreft is het eindelijk opgelost :D
 
Laatst bewerkt:
Goed. Oude text even verwijdert.

Het blijkt dus mijn 2e bankje werkgeheugen te zijn. Nou heeft mijn voeding afgelopen zaterdag plots de geest gegeven. Dus dan stuur ik direct het geheugen mee. In de hoop voor vervanging (Vast wel, garantie).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan