Vreemde " Artifact's "

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het topic even doorgelezen.
en ik denk dat je last hebt van een defecte kaart

EDIT: nog iets TCPIP.SYS heeft te maken met je Netwerkkaart(en).
Dus ik zou even alle drivers opnieuw installeren
en je had toch eerst een HD4850 erin ?
 
Laatst bewerkt:
ik heb het topic even doorgelezen.
en ik denk dat je last hebt van een defecte kaart

EDIT: nog iets TCPIP.SYS heeft te maken met je Netwerkkaart(en).
Dus ik zou even alle drivers opnieuw installeren
en je had toch eerst een HD4850 erin ?

Hoe kom je bij de HD4850 ? :rolleyes:

Nee heb er sinds het begin al een 9800 GTx+ in zitten..

Heb nu al 2x de graka vervangen.. Is het niet een beetje vreemd, dat ik eerst de Hardeschijf vervangen heb, en het nog niet opgelost was. Vervolgens de videokaart vervangen heb, en nu is het nog niet opgelost. Zou het probleem dan niet ergens anders kunnen liggen?

Heb de drivers van de CD van het mobo gebruikt.. Zullen die niet goed zijn dan?



Opdate:

Heb even C&C Tibirium Wars Kane edition gespeeld. Tot dat..

[smallimg]http://img139.imageshack.us/img139/8819/tibiriumwarskaneedition.jpg[/smallimg]
 
Laatst bewerkt:
Even nog zo een vraag: Zijn de problemen alleen op plekken waar je cijfers en letters verwacht? Áls daar lettertypes van Windows bij gebruikt worden zou het misschien dan zo zijn dat sommige lettertypes op je pc corrupt of afwezig zijn?

Ik ben géén gamer, dus ik gooi hier maar even wat in de lucht als mogelijkheid.

Tijs.
 
Even nog zo een vraag: Zijn de problemen alleen op plekken waar je cijfers en letters verwacht? Áls daar lettertypes van Windows bij gebruikt worden zou het misschien dan zo zijn dat sommige lettertypes op je pc corrupt of afwezig zijn?

Ik ben géén gamer, dus ik gooi hier maar even wat in de lucht als mogelijkheid.

Tijs.

Denk niet dat dat het zal zijn. Want zie C&C Red Alert Tiberium War's. Alles wat grafisch moet zijn is iets anders geworden.
 
Je had toch ook al tig besturingssystemen geprobeerd? (of was dat nu weer bij een andere pc?)

Ik zou toch een heel andere videokaart proberen. Gewoon om te testen.
 
Je had toch ook al tig besturingssystemen geprobeerd? (of was dat nu weer bij een andere pc?)

Ik zou toch een heel andere videokaart proberen. Gewoon om te testen.

Tig is wat overdreven, Maar ik heb de volgende al geprobeert:

Windows Vista Ultimate x86
Windows Vista Ultimate x64
Windows XP pro x86
Windows XP pro x64


Zou trouwens niet weten hoe ik aan een andere kaart kom. Want de buren die zullen waarschijnlijk standaart merk pc'tjes hebben. En dus mogelijk onboard hebben.
 
Laatst bewerkt:
En wat zijn de waardes van je voeding zoals die staan aagegeven in de bios?
 
In de bios meestal onder system health of hardware monitor
 
Probleempjes?

is het inmiddels opgelost? je antwoord namelijk niet:D

Nope


Komt omdat ik zelf al wat geprobeert had. Maar dat was het dus niet. Zit nu weer te wachten tot het terug komt (Processor). Daarna voer ik de test van Dillondarko uit.
 
wat krijg je met 3dmark?

Dat heb ik getest met Vista (Voor de XP tijd..) en daar kwam het niet hoger dan 20 fps.


Na even gesproken te hebben met mrmusic, stuur ik komende week (na toestemming..) het moederbord op naar alternate. En overigens ook wachten op een mail van azerty vanwege mijn processor..
 
Even om iedereen een beetje up 2 date te houden. Morgen stuur ik het moederbord op naar alternate. Hopelijk heb ik een vervangende voor (of zaterdag) het weekend terug. Jullie horen nog van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan