vreemde blauwe balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
920
Hallo,

Ik zit sinds enkele dagen met een vreemde blauwe balk bovenaan op mijn scherm. Iedere keer ik IE opstart dan komt hij terug tevoorschijn. Er staan verschillende buttons op zoals nu bv SEARCH - INTERNET EXPLORER - MICROSOFT WORD - SEA SILVER - INTERNET BUSINESS - BAR CODE - BLUE CROSS - JET BLUE AIRLINES. Deze buttons veranderen ook wanneer ik naar een andere site ga alleen SEARCH blijft er steeds opstaan. Als ik rechts klik op die balk kan ik hem wel verwijderen tijdelijk maar hij komt iedere keer terug als ik verander van site. Wie weet hoe ik hem kan verwijderen maar dan voorgoed? Hoe die balk heet weet ik niet want als ik rechts klik om die balk te verwijderen zie ik enkel het x vinkje staan maar de naam staat er niet naast.

Groetjes, Sandra
 
Sandra, dat riekt naar Spyware. Schuif hier aan.

Groetjes,
Bennie
 
Ok bedankt alvast jongens voor jullie snelle reactie ik ga het nu proberen op te lossen ik hou jullie wel op de hoogte of het gelukt is of niet.

Groetjes, Sandra
 
Het is gelukt hoor ik ben van die vervelende balk verlost en dit met het programma Spybot S&D bedankt!

Groetjes, Sandra
 
Jean hoe of waar kan ik dat terug vinden dan zal ik het hier posten?
 
ik vermoed dat je dat in de aangemaakte back-up terugvindt ...
 
Ach, ik zou me daar echt niet druk om maken. Gevalletje Lop.com?

Groetjes,
Bennie
 
Ja dat klopt Bennie die Lop.com kwam er wel een paar keer in voor tijdens het scannen met Spybot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan