vreemde explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

paugie

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Ik gebruik Internet explorer 5.0 onder w95. Sinds kort heb ik een vreemde variatie bij het op en neer schalen van het beeld.
Als ik (via F11) naar fullscreen spring gaat alles goed. Als ik daarna weer via die twee vierkantjes terug wil naar normaal screen met ook de adresbalk dan springt explorer omlaag en wordt het scherm maar voor driekwart gevuld. Is dan ook niet meer te verplaatsen via slepen op de bovenste balk. Omdat dan ook de bedienings knoppen in de rechter bovenhoek buiten het scherm vallen kan ik dan ook niet meer vergroten of verkleinen.
Wat is er gebeurd en hoe kan ik IE er van ovetuigen zich weer normaal te gedragen ???

En zo?: Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan