vreemde extensies.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het gedownload maar kan het nergens openen.....Krijg de melding: geen geldige Win 32 toepassing.
Hoe heb jij het geopend?

Hallo Babette,

Het betreft hier een DOS-programma en het is maar goed dat je het niet kon openen.
Ik heb dit programmaatje ook gedownload, maar voordat ik het uitpakte heb ik het gescand met AVG en het blijkt een virus (TSR) te bevatten.
Uiteraard heb ik het bestand direct verwijderd.
Het programma moet met DOS geopend worden om het virus te activeren, dus er zal nog niets ernstigs gebeurd zijn.
Maar ik zou toch even scannen op virussen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Sorry voor alles, ik wist dit niet
Ik heb het ook gedownload maar met Norman geen virus gevonden. Welke file heb je geopend?

Geplaatst door lego
Sorry voor alles, ik wist dit niet

Ik neem ook niet aan dat je anderen met opzet besmette bestanden laat downloaden, maar misschien moet je in het vervolg even in je antwoord vermelden wat zo'n programmaatje doet.
En als je een link plaatst, zorg dan dat dat een link naar de site zelf is en niet naar het bestand.
Nu leest de bezoeker in jouw antwoord "Ik heb het gevonden!" en als-ie op de link klikt, opent direct het downloadvenster.
En die download kan dus van alles zijn.

Guus.

probleem niet opgelost.......

is er nog iemand die enig idee heeft hoe ik die brieven in kan lezen?

Kan niets interessant op internet hieromtrend vinden. Is er een HDR of HPY bestand dat je wilt/kunt delen als bijlage(in zip) zodat ik kan kijken of ik het misschien leesbaar kan krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan