vreemde 'file download' melding

• Onderwerp starter Onderwerp starter joog
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joog

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2001
op voor mij willekeurige momenten staat er in firefox: 'file download', komt er een witte pagina met 'Loading...' en staat er in het webadress het volgende:
file:///C:/Documents%20and%20Settings/joog/Local%20Settings/Temp/%7B4AA485D1-1926-468C-8946-D479A9A76006%7D.html

is erg vervelend.

wie weet wat ik er aan kan doen?

Jochanan

Browsers afsluiten en tijdelijke bestanden leeggooien. Gezien het pad staat het in de temp map.
Makkelijkste om dit te legen is CCleaner te gebruiken;
http://www.piriform.com/

dag Crash,

dank voor je antwoord.

spybot, adaware en ook ccleaner gebruik ik dagelijks, dat is niet de oplossing . ..

hoop op iets anders.

groet,

J.

spybot,adaware en ccleaner dus...
En nu naar het schermpje boven Extra>Opties en kijk daar ergens naar cookies,geschiedenis etc. wissen.
Als dat niet lukt moet je even (een programma dat je zo te zien niet gebruikt) Malwarebutes anti malware downloaden.

Succes,

Jan

Als je handmatig naar die "Temp" folder navigeert? (verborgen folder)

:-)

MAM heb ik ook..
ik zal jullie adviezen opvolgen..

ben benieuwd . . .

J.

temp geleegd en

cookies en gechie wissen heeft niets geholpen...
tja, wat kan ik nog meer doen?

Firefox verwijderen. Helemaal.

Dan via een andere browser, Internet Explorer bijvoorbeeld, weer firefox opnieuw downloaden. De nieuwste versies.

Oja, verwijder ook even al je add-ons. Die kunnen ook nog wel eens wat veroorzaken.

Succes!

Jan

add ons en deinstaleren hielp niet

he hoi.

ik heb de addons verwijderd, en firefox helemaal . toen opnieuw geinstalleerd.

het blijft hetzelfde.

ik kom er zojuist achter dat ik die tem krijg als ik Outlook 2007 aanklik. (file:///C:/Documents%20and%20Settings/joog/Local%20Settings/Temp/%7B17427AC8-787C-4D82-A51C-E512C7B5E3FC%7D.html)

wie weet met die info meer duidelijkheid?

j.

Ga naar die map, verwijder het bestand. Ik weet niet of je het al eerder hebt gedaan maar doe maar.

temp geleegd,maaar

2 bestanden kan ik niet verwijderen:

Perflib_Perfdata_870.dat

en WCESLog.log (waarover ik heb gelezen dat t bij activesync zou horen...)

J.

volgens mij had ik het al wel ns gedaan, en hielp t niet . . ..

En ga eens naar

Je C Schijf- Documents and settings - Joog - Local Settings - Temp - En HIER alles legen.

En die twee bestanden die je niet weg kan gooien, als je die wilt verwijderen, wat schrijft hij dan voor foutmelding?

gedaan plus medling

allebei de gevallen hetzelfde: it is being used by another person or program. slose any programs....

J.

wel verwijderd, maar

in veilige modesnaar toe gegaan, wel verwijderd, maar komt gewoon weer keihard terug.

De temp legen lijkt dus niet te werken...

entoch, het gaaaaat me lukken!

J.

gelieerd aan outlook 2007

ik weet het nu zeker de melding komt als ikoutlook 2007 start. nu zie ik weeer een pagina met dit: file:///C:/Documents%20and%20Settings/joog/Local%20Settings/Temp/%7B579799B6-A828-47AD-83BC-BCD0733F3567%7D.html.

raar hoor...

GA eens naar deze map en leeg hem:

C:\users\Joog\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\

niet zul een map

wellicht door een andere taal, maar die map niet vinden... ook niet echt wat erop lijkt...

C:\Documents and Settings\joog\Application Data

of C:\Documents and Settings\All Users

zoeken op content.outlook gaf ook geen resultaat....

J.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan