Vreemde foutmelding , help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Berichten
1.217
Hallo

ik krijg plotseling de volgende foutmelding.

Windows is afgesloten. Scherm met stopfout. Controleer de schijfruimte. Schakel stuurptogramma uit. Raadpleeg de fabrikant voor een update. Raadpleeg de hardwarefabrikant voor een eventuele biosupdate. Schakel bios geheugenopties zoals caching of shadowing uit.

De foutmelding is.
stop 0x0000008e (0xc0000005,0xB2558966,0xB1D7702c,0X00000000)

SYmfw.sys address B2558966 base at B254F000 datestamp 4091d3cc


Bezig met starten fysieke geheugendump. Fysieke geheugendump is voltooid. Neem contact op met syst. beheerder voor hulp - en dan een hoop vreemde tekens -

Het foutreport geeft dit aan:

C:/windows\minidump\mini051 404-02.dump
C:\documenten\Theo\Locals\Temp\wer2.tmp.dir00\sysdata.xml

Ik vind ook een verwijzing naar : Symproxysvc.exe.

Mijn Norton IS geeft veel meldingen aan dat er progjes proberen verbinding te maken met het internet.

Ik heb online gescand met Mcafee en er is geen virus gevonden. Mijn Norton antivirus is optodate ( 12.5.2004) Met adaware spyware verwijderd. (Zaten wel aanvallen in - weet niet precies meer welke)

Wie kan mij helpen aub.

p.s. Heb ook al systeem herstel gedaan.
 
Laatst bewerkt:
De verwijzing naar Symproxysvc heeft te maken met Norton AV, kijk maar in deze url.

http://www.tenmax.com/teleport/support.htm

ook de fout symfw.sys heeft daar mee te maken.
als je deze fout intypt bij Google dan kom je op de site van symantec.
dus ik denk een probleempje met je virusscan, ff opnieuw installeren is misschien de oplossing.
En draai ook het programma Spybot eens een keer om allerhande rotzooi te verwijderen.
 
Ik heb sinds kort ook dat probleem met het blauwe scherm.
De problemen zijn begonnen na de update van Symantec op 13 mei jl. Daarbij zat ook een update van Symantec Redirector, waarvan symfw.sys een onderdeel is.
Ik ben bang dat we hier weer eens te maken hebben met een corrupte update van Symantec.
Ik wacht dus maar eens rustig even af voordat ik allerlei dingen ga proberen met uinstall en reinstall e.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan