Vreemde foutmelding in windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi, ik zit hier met een computer met windows 98.
Nu krijg ik steeds de volgende foutmelding!

"Fatale Uitzondering OE op 0028: C004EB04 in VXD Vcache(01) + 00000B20"

Weet iemand waar ik de oplossing kan vinden of weet iemand de oplossing misschien zelf al.

Alvast bedankt voor je reactie

groeten,

Barney

en waar bij krijg je de fout melding of wat doe je als je die krijgt???

krijg o.a de foutmelding als ik Controle Systeembestanden doe, zodra hij dan op de helft is dan knalt het venster met de foutmelding er in

Barney

Ben net met AdAware aan het scannen op spyware, slaat de boel ook uit met een blauw scherm.
Dit keer is het deze melding :
"Fatale Uitzondering OE op 0028:C0005257 in VXD VMM(01) + 00004257. De huidige toepassing wordt afgesloten.
Nu weet ik het helemaal niet meer, want dit zijn nu 2 verschillende meldingen .

Barney

Geplaatst door Barney
Ben net met AdAware aan het scannen op spyware, slaat de boel ook uit met een blauw scherm.
Dit keer is het deze melding :
"Fatale Uitzondering OE op 0028:C0005257 in VXD VMM(01) + 00004257. De huidige toepassing wordt afgesloten.
Nu weet ik het helemaal niet meer, want dit zijn nu 2 verschillende meldingen .

Barney
heb ik ook eens gehad.je kunt het beste windows98 opnieuw installeren,en dan ben je er meteen vanaf.
opgelost?.klik rechtsonder op vraag opgelost!.

Ik ga eerst morgen een andere geluidskaart installeren ( die zit er nu niet in, maar is wel verwijderd uit de apparaatbeheer ) dan komen er nieuwe en andere drivers in en misschien gaat het dan beter ( op internet staat dat de foutmeldingen veel met geluidskaarten te maken hebben )

groeten Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan