vreemde "keylog"

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramon28

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Berichten
16
Hallo,

Ik bedacht me ineens eens om McAfee weer eens te laten draaien en die komt met 2 "potential unwanted programs"

te weten; "Keylog-advancedkey". Deze staat in C:\windows\system32\TMlib.dll (het is een application extension) Deze heb ik al eens vermeld in een andere vraag maar had hier niet echt een antwoord op gekregen.

Daarnaast verschijnt er ineens nog een heel verhaal "winxpensp2+hack\windows xp product keyvieuwer.exe"

Iemand enig idee wat dit is en of het kwaad kan? De pc is in het verleden geinstalleerd door iemand anders dus ik weet niet wat dit is.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ewido heb ik nu laten draaien en heeft wat zaken verwijderd. Als ik nu scan met Ewido en McAfee komt de melding m.b.t. Tmlib.dll niet meer tevoorschijn.
De "extension" staat echter nog wel onder system32\Tmlib.dll. Kan ik dit nu verwijderen of is het nog in gebruik door windows ofzo?

Dat verhaal van windowsXP staat onder mydocuments\software. Ben er achter dat dit iets is om de "key" van het product te tonen. Zal dan denk ik niets iets verkeerds zijn maar McAfee herkent natuurlijk de tekst "keyviewer" en geeft dan natuurlijk poss. unwanted prog. aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan