Goedemiddag,
hopelijk hebben jullie een oplossing...
sinds een paar weken geeft ons beeldscherm rare kleuren weer. Bijv. incredimail envelop is rood en internet explorer is gespikkeld. Letters zijn wel goed te zien.
Maar ook de pijl van de browser (vorige of volgende) zijn niet ingekleurd.
Kortom een heel raar beeld
Nu dacht ik dat het misschien met de instellingen van het beeldscherm te maken had (kiinderen misschien iets gewijzigd), maar als ik daar iets wil aanpassen krijg ik de volgende melding:
'the currently selected graphics display driver cannot be used. It was written for a previous version of windows,and is no longer compatible with this version of windows
The system had been started using the default vga driver
please contact your hardware to get an upgraded driver or select one of the microsoft provided drivers.'
We hebben deze computer zo'n jaar of 4. Het is een packard bell.
display is een sapphire radeon x300se
Ik heb geen schijfjes ofzo van het beeldscherm.
zit ik hier wel goed te zoeken (bij instellingen display) of is er misschien iets heel anders aan de hand??
alvast bedankt voor jullie meedenken met een leek...
gr. Ellen
hopelijk hebben jullie een oplossing...
sinds een paar weken geeft ons beeldscherm rare kleuren weer. Bijv. incredimail envelop is rood en internet explorer is gespikkeld. Letters zijn wel goed te zien.
Maar ook de pijl van de browser (vorige of volgende) zijn niet ingekleurd.
Kortom een heel raar beeld
Nu dacht ik dat het misschien met de instellingen van het beeldscherm te maken had (kiinderen misschien iets gewijzigd), maar als ik daar iets wil aanpassen krijg ik de volgende melding:
'the currently selected graphics display driver cannot be used. It was written for a previous version of windows,and is no longer compatible with this version of windows
The system had been started using the default vga driver
please contact your hardware to get an upgraded driver or select one of the microsoft provided drivers.'
We hebben deze computer zo'n jaar of 4. Het is een packard bell.
display is een sapphire radeon x300se
Ik heb geen schijfjes ofzo van het beeldscherm.
zit ik hier wel goed te zoeken (bij instellingen display) of is er misschien iets heel anders aan de hand??
alvast bedankt voor jullie meedenken met een leek...
gr. Ellen