Vreemde letters tussen de zinnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janh65

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Ik heb Mozilla Thunderbird en ik zie vreemde letters tussen in de zinnen staan. Meestal de letter A.
Ook heb ik dit met Outlook.
ÂÂ

Best,

u gaat best uw thunderbird instelling aanpassen vereenvoudigde html weergeven.

Wat merkt u dat geen afbeeldingen of externe connecties worden gemaakt (u kan het ook als plain text zetten).

Nu wat u ziet is een poging tot mannipulatie van html in browser scripts. (dus u krijgt spam met kwade bedoelingen)
Zo zou u zip bestanden kunnen krijgen die virus zijn.

Er is een mogelijk heid om de bron te zien u kan dan het ip zien of de locatie vanwaar het verstuurd is en verwijderen indien u die niet kent.

Dus wat meestal niet zo juist is verstuurd is meestal spam,oplichterij & ectra wees bedachtzaam.

De overheid doet er voorlopig nog niets aan, hopelijk zien ze ooit in dat het veel schade(tijd en of geld) veroorzaakt aan de bedrijven.

Het zijn gewone mails, geen zip bestanden.

status "niet-opgeëist"

Krijg nog steeds vreemde tekens in mijn mail.
Geen deskundige hier op dit forum?

Subtotaal € 25,00
Verzendkosten € 3,20
Totaal € 28,20

het is utf8 encoding probleem nu waar het probleem zich bevindt is moeilijk te zeggen.
heb je het als je op webmail kijkt ook.
indien je het niet hebt als je mailbrowser moeten instellen op utf8 (het lijkt me bizar dat je het zelf zou moeten bepalen)
Waarbij ik denk dat het niet juist zit.

kan je eens een stuk van een mail zetten (ip niet, mailadress niet enkele relevante alle bron zoals delemiter en coding )
vooral ook als er iets begint met - of het bovenste wat lijkt op een block contenttype ...

Het is niet altijd dat het te zien, met gewone teksten is het goed, het lijkt me meer iets met het euroteken te zijn.
Want je ziet het vooral met getallen.

Totaal: € 22,19
Porto: € 3,50
Totaal: € 25,69

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan