Vreemde naam voor Knop 'Taakbalk en menu start'

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_dannyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Berichten
968
Hey iedereen,

'k heb gister wat lopen prutsen met icoontjes voor verschillende dingen in windows, en vandaag weer alles terugveranderd :rolleyes:. Maar tot mijn verbazing zie ik nu dat de naam van het programma Taakbalk en menu start (in het configuratiescherm) is veranderd in de naam + het adres van een icon. Hoe kan ik dit weer terugveranderen??
 
Hallo Danny,

Rechtsklik op een blanco gedeelte v.h. Configuratiescherm/Beel/Detail misschien?

Dennis.
 
Hier ter verduidelijking nog een screenshot ervan:

Knop.JPG
 
Sorry, ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt. Weet de oplossing dus ook niet. Er is vast wel iemand die je kunt helpen. Zal zelf ook verder kijken.

Dennis.
 
Misschien moet je StyleXP even verwijderen?
 
Misschien iets te vinden bij het menu van het Configuratiescherm onder Extra/Mapoties?

Heb pas halverwege gelezen.

Dennis.
 
Ha, 'k heb de oplossing al gevonden !

Voor de mensen die het ook willen weten:
Ga in het register (start>uitvoeren>regedit) naar de sleutels HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CLSID\{0DF44EAA-FF21-4412-828E-260A8728E7F1} en HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{0DF44EAA-FF21-4412-828E-260A8728E7F1} en verander de namen van de 2 bovenste sleutels die je daar zien in Taakbalk en Menu Start.

Toch bedankt iedereen !! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan