vreemde opstart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

long18

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2003
Hallo helpmijers.

Volgende: bij opstarten gaat de pc eerst een cotrole uitvoeren, maar nu zou ik denken dat dat op de C schijf zou gebeuren. Maar nee hoor Hy controleerd eerst
de E:/.schijf.Volgens mij is dit een verkeerd uitvoeren van een ìndeing in de verkenner. Maar ik kom er niet uit !!!
a,u,b helpie helpie

leen van roosele [ long18 ]

Ik neem aan dat die controle gewenst is? Alleen de schijfletter is fout? Welke controle wordt er uitgevoerd?

Ik neem aan dat die controle gewenst is? Alleen de schijfletter is fout? Welke controle wordt er uitgevoerd?

CHKDSk maar inderdaad is de schijfletter fout hoe ga ik dit herstellen
[ patity Magic ?? }

Is er noodzaak om te herstellen?

Als de Als alleen de E schijf een slechte-"bit" heeft hoeft alleen e maar gecontroleerd te worden. En de overige schijven zijn dan nog prima.

Wat gebeurt er als je gewoon laat controleren en wacht tot hij klaar is?

controle C:

Is er noodzaak om te herstellen?

Als de Als alleen de E schijf een slechte-"bit" heeft hoeft alleen e maar gecontroleerd te worden. En de overige schijven zijn dan nog prima.

Wat gebeurt er als je gewoon laat controleren en wacht tot hij klaar is?

Ik neem aan dat mijn systeem moet worden gecontroleerd en dat staat toch op de C: schijf. Vandaar dat er volgens mij geen systeem wordt gecontroleerd. { Dit is dus eigenlijk het probleem !!! }

Laat hem dan eens helemaal uitlopen, heeft niets te maken waar windows opstaat, maar een probleem met de E: schijf, die heeft een "dirty bit", een vies bitje:) .

Mocht hij bij de volgende opstart hetzelfde doen, probeer dat dan eens te onderdrukken met deze regfix, download het bestand, en dubbelklik het, en geef toestemming.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan