Vreemde reactie van een pulldown

Status
Niet open voor verdere reacties.

JacquesL

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2018
Hallo Access experts

Ik ondervind een raar probleem en kan er tot op heden nog geen vinger op leggen.

Ik heb database gemaakt met een invulformulier met 2 tabbladen en met een pulldown om te zoeken. Echter wil het pulldown pas werken als ik eerst links onderin bij zoeken een willekeurige letter invult. Daarna werkt het pulldown naar behoren. Wat zie ik over het hoofd?

Groetjes
Jacques

Geen idee, en zonder voorbeeldje wordt het een speld in een hooiberg. Dus graag wat meer informatie, of liever nog, een test versie met dummy data.
Maar begin eens met te vertellen wat er zoal aan code onder formulier/keuzelijst hangt, wellicht dat we dan meer kunnen zeggen.

Wat ik bedoel te zeggen is dat het Pulldown menu niet werkt tot het moment dat ik een willekeurige letter ingeef (zie zwarte pijl) daarna voorbeeld.jpgwerkt het pulldown wel (zie groene pijl). Er zit nog geen VBA code achter

Ik zie niet zoveel bijzonders aan de keuzelijst (nogmaals: plaatjes etc. doen niet half zo veel als een db (met dummydata uiteraard). Ik zie de opties staan die je er in hebt ingelezen. Kwestie van één aanklikken, of letter(s) typen als je de lijst wilt inkorten.

Wat gebeurt er als je door de records bladert met de navigatieknoppen? Werkt de keuzelijst als je naar een volgend record gaat? Wat is de tabvolgorde in je formulier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan