Vreemde TAAKBALK

Status
Niet open voor verdere reacties.

JasperB

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2006
Berichten
26
Ik hoop echt dat ik (na zoeken) hier goed zit met mijn probleem:

Ik heb sinds een paar dagen een geheel andere taakbalk.
Kwamen de "gebruikte" websites eerst naast elkaar op de taakbalk, nu krijg ik twee pijltjes zoals deze <> maar dan verticaal, rechts en het Internet pictogram ook met een pijltje, zodat ik kan bladeren. Kan het niet duidelijker uitleggen.
Maar vind dat niet prettig werken, dus heb een herstelpunt gemaakt op afgelopen Zondag, toen de taakbalk beslist nog "normaal" was. Helaas zonder resultaat.
Wie kent dit probleem en hoe kan ik de "normale" taakbalk terugkrijgen?
Alvast bedankt voor een antwoord van
JasperBas
 
Klik eens met rechts op de taakbalk en haal het vinkje weg bij "Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven", dan even op "toepassen klikken.
 
Om welke versie van Windows gaan we het hebben :)

Toevoeging aan Crash: Rechtermuis Taakbalk > Eigenschappen > Vinkje weghalen > Toepassen
 
Sorry, vergeet steeds dat er ook Vista is......maar ik werk nog met XP Home.

Jasperbas

PS heb net je idee geprobeerd, maar ik krijg geen EIGENSCHAPPEN.

PPS. ook het idee van Crash werkt niet....krijg niet te zien wat hij zegt dat ik zou moeten zien.

sorry
 
Laatst bewerkt:
Er zijn nog wel meerdere Windows versie's dan Xp en Vista.:)

Met rechts op de startknop > eigenschappen > tabblad taakbalk, werkt ook niet?
 
Crash....sorry....ik ben een digibeet en had R.geklikt op blanco taakbalk maar begreep (eindelijk) dat ik dat op START moest doen.

quote

Met rechts op de startknop > eigenschappen > tabblad taakbalk, werkt ook niet?

unquote

en ja dat werkt WEL....

Wat moet ik NU gaan doen. Sorry voor de verwarringen!

JasperBas
 
Haal het vinkje weg bij "Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven", dan even op "toepassen klikken.

Het zou normaal via de taakbalk zelf (met rechts klikken) ook moeten gaan.
 
Lex ik heb het vinkje weggehaald.....taakbalk staat nog niet goed....moet ik misschien eerst afsluiten en opnieuw opstarten???

JasperBas
 
Normaal hoeft dat niet hiervoor. Kun je een screenshot maken van hoe het er nu uitziet?

Dat kun je bijvoorbeeld met Snagit doen;
http://www.techsmith.com/download/snagitdefault.asp

Of met het knopje op je toetsenbord "prtscr"(print screen) en dan Paint openen en plakken.
Met Snagit kan je kleinere bestanden maken.
Dit is beter om je bijlage bij je bericht te kunnen zetten.
 
Hoeft niet nodig te zijn, als ik mijn taakbalk vol spam met Browser schermen en dan het vinkje aan zit krijg ik meteen 1 taakbalkvenster met daarachter al mijn schermen...
 
Sorry lex, maar printkey werkt niet bij mij. Ik geef het maar even op....ga de PC afsluiten en opnieuw opstarten....weetjeveel....

Als het heeft gewerkt, laat ik dat nog even weten, anders kijk ik morgen weer even op HelpMij....okee???

De heren worden in ieder geval bedankt voor hun hulp en vooral......hun geduld!!!

Groet JasperBas
 
Goede morgen dappere antwoorders.....

Ik ben een uurtje zoet geweest met het copieëren van die taakbalk. Heb overigens een paar keer geprobeerd met aan en afvinken de oude situatie terug te krijgen, helaas zonder resultaat.

Het is niet echt scherp/duidelijk, sorry....

grrrrr......het lukt me niet.....heb het met printkey op een CD gezet, maar krijg hem niet binnen.....

Het enige dat ik nog kan doen hem per mail opsturen, want daar staat die foute balk nu in.

Hoor het wel.

Alvast weer bedankt door

JasperBas

PS bij plaatje toevoegen moet ik een URL geven....maar weet ook dat al niet hoe te doen. Heb het plaatje de naam Taakbalk geven (op die CD). Wil het proberen...

 
Je had het plaatje niet op cd hoeven zetten. Na de printscreen knop moest je Paint openen.(Bureau-accessiores > paint), dan kiezen voor bewerken en plakken. Je mag het plaatje wel even naar crash@helpmij.nl sturen. Ik zal hem dan in je topic plaatsen.:)
 
Lex, het is opgelost.

Ik had een vriend het probleem ook voorgelegd en de oplossing is:

R.klikken op START > eigenschappen > taakbalk niet vergrendelen moet AFGEVINKT zijn (was bij mij aangevinkt)....dan komen die 7 zwarte stipjes links (die had ik dus ook niet meer, maar na het afvinken stonden ze er ineens weer)....en die puntjes helemaal naar rechts slepen.....et voila......OPGELOST!!!!

Ik ga me maar niet afvragen hoe die vergrendeling aangevinkt kon zijn, want daar kom ik nooit aan!!!


Hartelijk bedankt voor jullie hulp en vooral geduld en een fijn weekend gewenst door

JasperBas
 
Mooi dat het opgelost is.:) het forum is om vragen te stellen, dus als je weer een vraag/probleem hebt, kun je altijd bij Helpmij terrecht.
 
Bedankt Lex en eigenlijk was de oplossing simpel, maar dat is alles wanneer je het eenmaal weet!

Maar mag ik hopen jullie even niet meer nodig te hebben....je begrijpt vast wel hoe ik dat bedoel!

Groetjes JasperBas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan