Vreemde Taal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald 911

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2004
Berichten
15
Beste Helpmij-ers,

Ik hoop dat dit bericht op de juiste plaats is gezet anders graag ...

Ik heb een Russisch programma (oude films encyclopedie) wat ik deels niet kan lezen. Het programma draait prima, alles wordt prachtig in het Russische geschrift op het beeldscherm getoont alleen een overzicht van de "database" waar alle film fragmenten staan wordt onleesbaar getoond. Onderin de taakbalk wordt ook de naam van het programma fijn onleesbaar getoond.

Ik gebruik W98SE NL, we kunnen wel Russisch typen in Word, Excell en OE. Pan-European Lauguage Support en Russian Menus and Dialogs for IE 6 is geinstalleerd. Wellicht ten overvloede het toetsenbord kan schakelen tussen NL en Rus.

Ik hoop dat jullie wat licht op mijn probleem kunnen schijnen, alvast mijn dank,

Ronald
 
Naschrift: Als ik op deze site bij het "vraag invulscherm" omschakel naar Russisch dan is dit goed te lezen, als ik het bericht eerst wil bekijken veranderen de Russische tekens in het volgende: éöðïëå. Hopelijk helpt dit jullie om mij op weg te helpen, wederom dank.
Ronald
 
Ik verplaats hem even :) misschien komt er dan eerder reactie:)
 
Is het een op zichzelf staand programma of wordt het geopend in b.v. Internet explorer ???
Als het opent in IE moet je eens proberen te spelen met de codering (menu Beeld->codering->meer)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan