vreemde tekens?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert s

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Wie kan mij helpen? Als ik een partitie wil openen krijg ik waar 'openen' hoort te staan deze vreemde tekens (zie bijlage) en te openen valt er vervolgens niets. Ik heb twee systemen op mijn computer (XP) en beide geven dezelfde foutmelding.
bedankt hoor,

Robert

Bijlagen

• foutje.jpg
    foutje.jpg
    62,9 KB · Weergaven: 59
En je bent wel vrij van spyware ??

En je bent wel vrij van spyware ??

Daar heb je gelijk iets te pakken! Heb nu gescand (met Trend Micro) en er waren genoeg meldingen om me zorgen te maken. Maar hoe krijg ik nu weer de goeie teksten terug??

robert

vreemde tekens (2)

Ik laat die vraag toch nog even staan, want opgelost is het zeker niet.
Het blijkt een virus, RavMon.exe. NoAdware heeft er de software voor, maar opgelost is het nog steeds niet. Symantec noemt het anders, W32_Rajump, maar lost het ook niet op. En TrendMicro laat het iedere keer zien, maar kan het er ook niet uitkrijgen. Ik heb twee systemen op mijn computer, juist voor situaties als deze. Heb een systeem vernieuwd, maar het komt meteen weer terug. Aantobben dus, men is gewaarschuwd.
Het schijnt verspreid te worden via msn, dus ik ga ervan uit dat ik jullie nog veilig deze email kan sturen?/... wordt vervolgd..

ewido.net

Puppy heeft gelijk! Ik heb nu ewido.net 3x gedraaid, en volgens mij ben ik er eindelijk vanaf. Niet te hard juichen, maar het ziet er goed uit.
Bedankt hoor! Ik kan niet zeggen hoe blij ik er mee ben.

Dit is de 4e virusscanner die ik erop heb gezet.
Trendmicro, Noadware en Symentec en op het laatst nog Avast (ook bedankt MrMusic)
Iedere scanner zegt iets anders en noemt het virus ook anders, waarom eigenlijk? Waarom geen eenheid in zoiets belangrijks?

Nogmaals bedankt, Goed geholpen,

Robert

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan