Vreemde weergave van monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.
on board betekent dat er een zelfde aansluiting op je moederboard zit maar dat zou je zo moeten kunnen zien aan de achterkant.
Als er een 2e aansluiting op zit dvi of vga dan zou je die eens kunnen proberen om te kijken of die wel werkt.(als je dat nog niet gedaan hebt)

Nou ik moet zeggen dat ik op dit vlak geen toppper ben, dus ik kan niet zo goed volgen. Moederboard, is dat de PC en rechterkant van scherm?

de monitor zit aangesloten op de pc.
als je de kabel loskoppeld van de pc dan zie je een aansluiting waar de kabel in zat.
zit er nog zo'n aansluiting achter op de pc? zo ja sluit de monitor daar dan eens op aan.

zit er nog een aansluiting op je monitor waar bij staat DVI?
als dit zo is kijk dan of deze aansluiting ook op je videokaart (de 8500) zit.
als dit allebij het geval is sluit je monitor dan eens aan met een DVI kabel.

als hij aangesloten is met de DVI kabel probeer het bovenstaande dan met de VGA kabel(zit als het goed is ook op de minitor)

Nou ik vind het vreemd, want bij de scherm heb ik een VGA ingang, waar m'n kabe in zit en op me PC heb ik een DVI ingang waar de andere eind van de kabel inzit en helemaal onderaan bij m'n PC van achter is er ook nog een andere ingang met hetzelfde symbool als dat op de kabel, maar het lukt me niet om de kabel daar op aan te sluiten, want die is ovaal, maar m'n kabel een trapezium.

Laatst bewerkt:
Die blauwe stekker vanaf je monitor is een VGA aansluiting.
Heb je op de monitor ook een witte aansluiting, dat is de zogenoemde DVI, deze is rechthoekig...
Als je die hebt, heb je toevalig dan ook zo'n DVI-kabel die je monitor met de pc kan bevestigen ?

Nou, ik heb een vga ingang op de scherm aangesloten met een kabel die de scherm verbind met de PC doormiddel van een tussenstekker naar de DVI ingang op de pc

kun je die tussenkabel ertussenuit halen en de VGA van je monitor verbinden met de VGA van de computer en dan eens kijken of het dan wel werkt.
je zult wel eerst de pc uit moeten zetten en weer opnieuw opstarten zodat windows zelf het scherm ondekt.

Dat lukt niet, want als ik dat doe dan is de ingang te groot(3cm bree ofzo).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan