vreemde werkwijze demon

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb al jaren Demon als provider. Nu wandel ik een tijdje geleden weer eens over hun site en dan valt me het volgende op: Ze bieden 1,5 MB ADSL aan voor € 21,95. Dat is gek, want ik betaal € 29,- voor 1 MB ADSL. Bij navraag blijkt daar 'ooit' een mail over te zijn verstuurd die ik waarschijnlijk gemist heb. Vervolgens hebben ze me dus tijden 7 euri meer laten betalen tegen een langzamere verbinding. Ik vind dat toch wel schandelijk. Wie wil er nou niet meer snelheid voor minder geld? Dus, zijn er meer onder ons die (nog) met Demon werken, kijk je contract even na!

demon

Helaas had ik deze ervaring ook, maar gelukkig zat ik dichtbij de opzegdatum. Ben nu overgestapt naar 12move, daar heb ik 4mb down en 640 up voor slechts 19.95. Nu demon door KPN is overgenomen heb je de kans om over te stappen dus doe er je voordeel mee. sukses

senior

senior zei:
Helaas had ik deze ervaring ook, maar gelukkig zat ik dichtbij de opzegdatum. Ben nu overgestapt naar 12move, daar heb ik 4mb down en 640 up voor slechts 19.95. Nu demon door KPN is overgenomen heb je de kans om over te stappen dus doe er je voordeel mee. sukses

senior

Ja, dat ga ik dus doen. Ben jij tevreden over 12move? Leveren ze die snelheid ook werkelijk?

demon

Ik ben prima tevreden over 12move. test regelmatig bij speedtest en mijn down is ongeveer 4000kbps ofwel ongeveer 500KB en een up van 500 ofwel ongeveer 63 KB.

senior

demon

als aanvulling: ze hebben vaak een aktie waarbij de modem en installatiekosten gratis zijn. Je moet dan wel eerst de faktuur betalen en binnen 6 weken storten zij het bedrag terug. Als ik jou was neem dan een ethernetmodem.

senior

senior zei:
als aanvulling: ze hebben vaak een aktie waarbij de modem en installatiekosten gratis zijn. Je moet dan wel eerst de faktuur betalen en binnen 6 weken storten zij het bedrag terug. Als ik jou was neem dan een ethernetmodem.

senior

12move is niet beschikbaar op mijn adres.....:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan