Vreemde Windows update?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
KIjk eens naar het startbericht in DIT topic en vervolgens naar de berichtjes van 14.49 en 14.52.
Toeval............... of zijn er meerdere mensen die dit vandaag is overkomen. (Het overkomt mij trouwens nog steeds, want het gele schildje staat al voor de 9e keer op de taakbalk)

zie hier nu ook 4 updates staan. Zal ze sebiet eens installeren

Yepp en zowaar eentje voor Framework 1.1 SP 1
Nou heb ik toch al een poosie .Net Framework 2.0 er opstaan en wat nou SP1.

Zijn ze helemaal dol geworden.

Update.jpg

't is hier wel gelukt.
Alleen met Framework 1.1 wacht ik even tot duidelijk is wat de bedoeling daar van is.

Klopt, en die bovenste heb ik dus al tig keer geinstalleerd (althans, dat "zegt" mijn monitor -> dat 'ie is geinstalleerd) Gele schildje verdwijnt en 30 seconden later, plop, daar is 'ie weer.
Ik heb hem nu maar op verborgen gezet.
Ga ik dan naar w w w Windows update dan krijg ik daar het verwijt dat ik een essentiele update op "niet meer tonen" heb gezet :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:
IK ben 't spoor even bijster! :evil:

...........en last but not least: bij software staat 'ie NIET als geinstalleerd, terwijl Windows elke keer maar zegt dat de installatie goed is verlopen en dat alles prima voor elkaar is. Schiet mij maar lek!

Laatst bewerkt:
Hier zijn de updates succesvol geïnstalleerd.
Hoe hebben jullie trouwens die update geïnstalleerd, via dat gele ballonnetje en dan via het schermpje installeren of hebben jullie de update geïnstalleerd terwijl de computer uit ging?

Hoi !

Hier geen enkel probleem ondervonden op 3 computers !

Gewoon op het gele schild geklikt, geinstalleerd en opnieuw opgestart.

Greetz,

Harry.

Update van Framework 1.1 ook maar een keer geprobeerd op 1 van de PC tjes en zonder problemen. Loopt als een zonnetje en zonder meldingen.

Het zonnetje is het probleem ook niet echt. De pc hier loopt eveneens als een zonnetje, alleen Windows update wil die ene maar blijven installeren / doet alsof 'ie niet is geinstalleerd.

windows updates

Maar, wanneer je .Net Framework 2 of 3 hebt zou je nr. 1 toch helemaal niet meer nodig hebben ?

Hoi !

Ik heb Framework1 ook al lang verwijderd via start - configuratiescherm - software !

Vandaar dat ik waarschijnlijk geen problemen had.

Greetz,

Harry.

Ik heb Framework1 ook al lang verwijderd via start - configuratiescherm - software !

Vandaar dat ik waarschijnlijk geen problemen had.

Ik heb .Net Framework 1 gewoon nog op de computer staan.
Dus daar zou het denk ik niet aan liggen.

Iets vergeten :o , ik had dit probleem gisteren avond reeds aan Microsoft gemaild.
Kreeg vanmorgen een antwoord:
Om het probleem mogelijk te verhelpen wil ik u vragen om het onderstaande stappenplan uit te voeren.

Stap 1:
=======
1. Klik op de volgende link om de Local Installation Source Tool te downloaden;
< http://www.microsoft.com/downloads/...a3-695b-42c3-9045-b812ba0fed3e&DisplayLang=en >
2. Kies voor Extract om de LisTool.exe en de LisTool.chm uit te pakken en selecteer een locatie.
3. Voer de GUI tool uit (LisTool.exe) en selecteer Disable LIS. Klik dan op Next. Vink alle opties aan en klik dan op Finish.
4. Probeer wederom de Windows Updates te installeren.
Mocht dit niet lukken, dan kunt u verder gaan met de volgende stappen;
Stap 2:
======
1. Ga naar Start> Uitvoeren en type in services.msc en klik dan op Ok.
2. In de Serviceslijst, klikt u dubbel op Office Source Engine.
3. Controleer of bij Opstarttype Handmatig staat. Zo niet, dan mag u dit aanpassen.
4. Klik dan op Ok.
5. Sluit het scherm en probeer de Updates alsnog te installeren na het herstarten van uw pc.

Eigenlijk een onzin antwoord, althans voor mij. Ik heb geen Office, dat had ik ze ook verteld. Maar ja.....
Misschien heeft er iemand anders wat aan?
Een ander antwoord heb ik nog niet gekregen helaas van Microsoft.
Of heeft iemand de oplossing?

Ik heb het probleem niet, dus moeilijk zoeken naar een oplossing hier.
Al ben ik wel al een tijdje bezig op internet met zoeken naar een mogelijke oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan