Vreemde XP variant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Is een gewone xp heb ik het idee alleen heeft de beheerder deze er op gezet volgens mij een skin dus.

Oke, dan zal het beginscherm niks te maken hebben met het xp zelf:P
Maar als de computers opgestart worden, moet je de eerste x dat je je aanmeld een standaard wachtwoord opgeven, en daarna vraagt hij meteen om een nieuwe te maken.
En op 1 computer kunnen meerdere gebruikers, Hoe doe je dat?

Mvg, Casper

Nut:.... idd, mij ook, maar ja sommige mensen willen altijd "anders" dan anderen en blijkbaar zijn ze hier al blij mee... fijn toch voor ze.

Maar ik bedoel dat je op 1 pc bijv.5 muizen, 5 schermen en 5 schermen. En fan gelijkertijd.

Zegmaar dat je een computer in 2 computers split en er ook 2 mensen gelijkertijd op kan laten werken.

Er heeft ooit een artikel in Linux magazine gestaan over een versie van Ubuntu die daar voor bedoelt was.
Maar er zaten meerdere Graka's in en er konden meerdere toetsenborden en muizen op aangesloten worden. via usb of ps2. Ik kan kijken of ik het artikel nog heb, bewaar het meestal maar 1 jaar.

Volgens mij is een PC een single user apparaat, zeker met windows. Kan me moeilijk voorstellen dat 1 PC 5 muizen onafhankelijk van elkaar kan besturen. Er schijnen wel Linux based oplossingen te zijn maar daar is verder weinig over te vinden.
Ben wel benieuwd naar de oplossing. Waarom denk je trouwens dat het zo werkt?

En als dit op je school zo gebruikt wordt dan kan je de beheerder opzoeken en vragen hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.

Heb je zelf wel gezocht? Als je op google "2 muizen 1 pc" intkt dan krijg je de nodig nuttige hits.

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan