Vreemde zoekmachine in Chrome (Instellingen worden automatisch aangepast)

Status
Niet open voor verdere reacties.

krabat

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Berichten
202
Hallo!

Ik heb de volgende voorkeuren ingesteld bij Chrome:

- Startpagina = Google
- Bij openen nieuw tabblad, opent de automatisch de startpagina
(- Knop startpagina toevoegen)

Het probleem doet zich voor als de browser afgesloten en opnieuw gestart wordt. Iedere keer als ik dat doe zijn mijn voorkeuren weg, als ik dan een nieuw tabblad open krijg ik een loep te zien ipv de google pagina. Het lijkt op een soort speedbitsearch gevalletje... Ook als ik de instellingen bekijk dan zie ik bij zoekmachinebeheer helemaal niets staan en kan ik ook niets toevoegen

Heb al van alles geprobeerd (cc cleaner / adwcleaner / dubieuze software verwijderd via config / Chrome opnieuw geinstalleerd) maar niets helpt, 't komt steeds terug. Iemand een suggestie hoe ik hier voor eens (en voor altijd :confused:) vanaf kom??

Thanks!! :thumb:
Krabat
 
Hey Krabat,

Wat is de naam van de site waarop je start, of is het geen site? Ik heb zelf namelijk ook ontzettend veel moeite moeten doen nadat ik per ongeluk een zoeksite "geaccepteerd" had tot startpagina. Toen heb ik heel specifiek bepaalde bestanden van mijn computer moeten verwijderen dus een naam zou wel handig zijn ;). Alvast succes!
 
Kijk eens bij de plugins wat daar staat. In veel gevallen zit de boosdoener niet in de zoekmachine, maar is de oorzaak een plugin die als je Chrome start, de boel aanpast.
Ik heb dat al bij verschillende mensen zien gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan