Vreemde Zone Alarm

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb Zone Alarm Suite. De laatste tijd komt het redelijk vaak, te vaak dus, voor dat een bepaalde site niet opstart. Onder andere deze site dus als ik wil inloggen. Elke keer denk ik dat er dan wat loos is met internet, maar als ik Zone Alarm dan uitzet loopt alles weer als een trein. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn dacht ik? Ik weet dat je de sites kan invoeren maar dan wordt het wel heel onaantrekkelijk en voorheen had ik deze klacht nooit! Wie weet wat ik moet veranderen aan de instellingen??

zet versie 4.5 weer terug
tot op dit moment zijn alle upgrades van zone alarm een ramp
bezoek anders het forum eens
zonelabs.org en dan naar forum

zone alarm blokkeert ook de helpmij site!! moet ik hem uitzetten en krijg meteen weer allerlei **** op de computer. hoe dat zo opeens kan is mij een raadsel. deze versie deed het altijd goed.

Vreemde zaak met Zone Alarm Suite. Die blokkeert zolangzamerhand zeer veel sites die het voorheen gewoon deden. Bijv. Ook inloggen op helpmij. Ik krijg dus geen popup om te accepteren, maar hij geeft gewoon geen reactie totdat ik de brainwave heb om Zone Alarm uit te schakelen waarna alles weer als een trein gaat.....kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben????

dat klopt
ga als je kunt terug naar versie 4.5
die is safe en werkt uitstekend
updates van za zijn een ramp tot nu toe

Maar hij deed het eerst wel, nou geven de sites gewoon geen sjoege, ook niet dmv een pop-up van zone alarm, er moet ergens een knoppie zitten waardoor je weer alles kan laten lopen zoals het hoort....lijkt mij

ok
je moet het natuurlijk zelf weten maar de laatste produkten van zonelabs zuigen echt
je kunt beter versie 4.5 gebruiken icm een goeie virusscanner en ad aware ben je overal vanaf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan