vrienden systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

cooldimitri1

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Berichten
75
is het mogenlijk om simpel iets te maken.
dat hun hun vrienden uitnodigen (msn contactlijst ofzo) en dat ze dan gratis een download link krijgen.
 
Misschien is het handig om wat meer informatie te geven.. ik denk dat er heel weinig mensen snappen wat jij bedoeld.
 
Dus de gebruiker geeft een lijst met email-adressen en dat jouw link/bestand naar al die adressen verstuurd wordt? :confused:
 
neey

neey kijk hun importeren hun contact lijst waar automatisch een mailtje word gestuurd van mijn site en daat hun als beloning een link krijgen of programma
 
en wat voor link krijgen ze dan? en wat gebeurt er met de emailadressen?
 
of te wel spam.
maar waar gaat die link naartoe?? Welke dingen kun je dan downloaden?
 
Daar voor kijk ik wel op google en ga ik niet me vrienden spammen.
 
Als ik jou was zou ik eerst eens goed nadenken over wat je nou precies wilt, en daarna pas gaan zoeken/vragen naar een oplossing :)
 
Die site die je als voorbeeld geeft laat je wachtwoorden e.d. stelen, trojaanse paarden en keyloggers ongemerkt installeren, en meer van dat soort fraais.
Ik mag toch hopen dat je hier op dit forum geen enkele hulp gaat krijgen als je je 'vrienden' dat soort dingen wilt flikken.
 
Die site die je als voorbeeld geeft laat je wachtwoorden e.d. stelen, trojaanse paarden en keyloggers ongemerkt installeren, en meer van dat soort fraais.
Ik mag toch hopen dat je hier op dit forum geen enkele hulp gaat krijgen als je je 'vrienden' dat soort dingen wilt flikken.

daarom gaf ik al eerder het volgende antwoord: of te wel spam.
 
jullie kennen toch wel bij de crimenal (ofzoiets) game dat als je je vrienden uitnodigd bel credits krijgt nou zoiets wil ik snap juuuh
 
Hmmm, uit één van je sites (ww.gratisfunny.nl, gevonden in een eerdere post) haal ik dat je zelf ook al, tegen betaling, handelt in twijfelachtig spul. :eek:
Dat vinnik niet zo cool, dimitri... van mij geen hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan