Vrije ruimte naar C schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

zakheave

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2011
Hallo,

ik wil graag vrije ruimte bij de C schijf op hebben maar dit lukt niet.
Ik heb dit scherm voor meCapture.jpg
Ik kan de C schijf niet vergroten en de vrije ruimte ook niet verwijderen ( ik krijg dan een melding dat er te weinig ruimte op de disk is)

Om vrije ruimte er bij te krijgen zal je toch het volume C een beetje uit moeten breiden met de 37GB free space.
Ik zou niet weten hoe je het anders moet doen.

Groeten Marcel

Dat is ook precies wat ik wil. De 37 gb free space bij het C volume.

Dan zal je toch volume uitbreiden moeten kiezen.

Groeten Marcel

De vrije ruimte zal je eerst naast het te vergroten volume (C) moeten zetten.

groeten Marcel

kun je heel even een screenshot posten van wat je krijgt als je rechtermuisknop doet op je free space partitie

Delete partition moet je hebben hierbij wordt het automatisch niet toegewezen ruimte!. Vervolgens ga je naar de C: schijf hier doe je volume uitbereiden en selecteer je de ruimte.

Ik heb geen partitie met vrije ruimte.
Je moet de naastgelen partitie vergorten met de vrije ruimte, vervolgens kun je de daarnaast gelegen partiie vergroten en zo schuif je het stuk vrije ruimte steeds een stuk door tot het naast de te vergroten volume ligt.

Groeten Marcel

Ik heb geen partitie met vrije ruimte.
Je moet de naastgelen partitie vergorten met de vrije ruimte, vervolgens kun je de daarnaast gelegen partiie vergroten en zo schuif je het stuk vrije ruimte steeds een stuk door tot het naast de te vergroten volume ligt.

Groeten Marcel

Deze snap ik niet

W4RH34D: Als ik op partitie verwijderen klik, geeft ie een foutmelding dat er te weinig ruimte op de schijf is.

Hoogteijlings: Ook de naastgelegen partitie kan ik niet vergroten

Kun je het 1 na laatste volume vergroten met de vrije ruimte ?
Die van 3,96GB.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
W4RH34D: ook al meerdere malen geprobeerd :(

Marcel: Deze kan ik alleen verwijderen, en dit heb ik zojuist gedaan ;P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan