vroeger 40GB nu nog maar 21,3GB????

Status
Niet open voor verdere reacties.

wenneke

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2006
Van zolang ik deze pc heb, heeft er altijd 40gb opgestaan.

Natuurlijk zoals iedereen wordt er wel eens geformatteerd, partities gemaakt en terug verwijderd ..

Maar onlangs zag ik dat ik nu maar 21gb heb? Heeft dit te maken met die partitie die ik ooit verwijderd heb? Zet de pc de hoeveelheid gb niet automatisch terug op de harde schijf?

Groetjes

Nee hoor,even in Schijf beheer weer toewijzen,als ik het goed heb.

ja ik heb het al gevonden. Er staat inderdaad 15.94gb : niet-toegewezen.

Maar hoe wijs ik het toe?

Hier ben ik weer. Ik ben van 't weekend niet op de pc geweest, het is hier nl kermis :cool:

Ik heb op de toegewezen ruimte rechts geklikt, maar kan enkel kiezen tussen : nieuwe partitie, eigenschappen en help.

groetjes

Dan maak je er een nieuwe Partitie van,en formateer dan er na,heb je toch maar mooi weer wat extra ruimte

ik wil eigenlijk geen nieuwe partitie .. ik kan daar niet zo goed mee om. Na een tijd weet ik niet meer waar wat staat enzo.

Dus ik zou liever alles op de harde schijf hebben.

Van zolang ik deze pc heb, heeft er altijd 40gb opgestaan.

Natuurlijk zoals iedereen wordt er wel eens geformatteerd, partities gemaakt en terug verwijderd ..

Maar onlangs zag ik dat ik nu maar 21gb heb? Heeft dit te maken met die partitie die ik ooit verwijderd heb? Zet de pc de hoeveelheid gb niet automatisch terug op de harde schijf?

Groetjes

Dit gebeurd niet vanzelf, hoor, dat deel je zelf in, zou zeggen, begin overnieuw, en maak 1 partitie van de totale schijf, er zijn wel partitie managers, die kosten wel wat, er is er ook éentje gratis, maar die nogal basic, voor de echte diehards.

Hey

ik heb nu een partitie, met 7,81mb en op de harde schijf staat 21,3 gb .. dan kom ik toch nog niet aan 40gb??

nu heb ik een harde schijf van 21,3gb
een beschikbare ruimte van 15,93 gb
en net een partitie verwijderd van 7,81 mb:(

nu heb ik 15,94 gb niet-toegewezen ruimte ... kan ik die niet samenvoegen met partition magic?:thumb:

Hoi !

In PM voor : Merge partitions"kiezen.

Succes,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan