Vroeger grafisch zeer goed, nu plots niet meer (Acer 7730G laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakkie009

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
33
Hallo,

ik heb een Acer 7730G laptop.

Toen ik hem pas had, dan kon deze laptop heel veel aan, NBA 2K9 was geen enkel probleem voor dit bakje.

Een tijdje geleden zag ik plots dat hij problemen kreeg met dit spel... Nu speel ik het met dezelfde framerate, maar dan redelijk lage resolutie (van 1440x900 naar 1280x800) en alle instellingen van high naar medium en low.

Dit is bij andere spellen ook zo (Condemned - Criminal Origins kan ik niet spelen!!).


Weet iemand aan wat dit kan liggen...

Zou Vista herinstalleren een oplossing kunnen zijn?


Ik wist niet zeker of dit bij "Besturingssystemen" of "Spellen" moest, heb een keuze gemaakt...



Bedankt,
Sander
 
Ben ik nu mee bezig, ik laat morgen weten of het verbeterd is...

alvast bedankt voor de reply! :)
 
Nee, dat is het niet, gewoon op m'n laptop werken (surfen, word) werkt nu wel ietsje rapper.

Ik denk dat er grafisch ergens iets mis is...
Dit probleem kwam er niet geleidelijk aan, maar plots.

En ik heb er te laat aan gedacht om systeemherstel te doen :confused:
 
Heb je al nagekeken wat er allemaal mee opstart? (msconfig)
 
misschien helpt het wel gewoon om de driver van je grafische kaart eens gaat verwijderen in apparaatbeheer, opnieuw opstart en dan windows zelf laat zoeken naar een nieuwe driver.

Als het probleem dan ook niet is opgelost kan je eens gaan zoeken op de acer site naar de laatst nieuwe versie voor jouw grafische kaart van jouw systeem
 
Dat zal ik eens doen...

Heb drivers al eens handmatig gedownload van Video2Go ofzo, daar staan nog nieuwere drivers dan op de Acer-site.

Over dat opstarten; heb ik nagekeken en enkel Windows- en antivirusprocessen staan aan!
 
WOW!!!

ik wilde daarnet een spel starten, maar dat ging niet... Als ik een ander wil starten: ook niets!

Ik ga dus naar apparaatbeheer, en daar staat m'n videokaart niet meer!!
Enkel nog "Overige apparaten" met daarin "Onbekend apparaat"... Dit is volgens mij m'n videokaart.

Zou ik "installatie ongedaan maken" mogen doen?


Als ik "stuurprogramma bijwerken" doe, dan zegt hij dat er wel stuurprogramma's gevonden zijn, maar dat er een probleem is geweest nl. "Toegang geweigerd".
 
Laatst bewerkt:
Ongeduldig als ik ben, heb ik de installatie al ongedaan gemaakt...
Windows wil dus drivers installeren, maar dit lukt nog steeds niet!

Steeds maar code 28: toegang geweigerd :(


Vista herinstalleren?

Op deze site lijkt dit toch nodig...
 
Laatst bewerkt:
je hebt het nu dus nog eens geprobeerd om de acer driver te installeren?
 
Dat heb ik niet gedaan want die zijn verouderd...

Op laptopvideo2go.com heb ik de laatste gedownload, maar als ik ze geïnstalleerd heb, en ik start de laptop opnieuw op, dan zegt die opnieuw dat hij een onbekend apparaat vindt waarvan drivers moeten geïnstalleerd worden.
 
ja sorry maar ik moet je dan ook het antwoord bijster blijven :S
 
Ik ben van plan om een dezer dagen Vista opnieuw te installeren...

Iedereen bedankt voor de hulp die ik gehad heb, much appreciated :)
 
Wow...

Vista is opnieuw geïnstalleerd!

NBA 2K9 loopt nu zelfs nog vlotter dan voor m'n pc slecht begon te gaan...

Go Spurs Go :D



Iedereen bedankt voor de aangeboden hulp!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan