vroeger msn.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hallo.Vroeger had ik altijd msn.Maar toen werd ik altijd gehackt.Maar als ik nu weer msn ga downen.Kom ik dan weer gelijk on-line met msn.Want ik wil een new msn/hotmail adres hoe doe ik dat.
 
En als je msn opnieuw installeert kom je niet gelijk online
 
volgende foutmelding.

Okee,maar als ik me probeer aantemelden.Krijg ik dit te zien.:
TYP EEN ANDER E-MAILADRES.hET GEDEELTE VOOR HET TEKEN @ MAG LETTERS(A-Z) CIJFERS(0-9)EN ONDERSTREPINGSTEKENS BEVATTEN,MAAR GEEN SPATIES OF ANDERE TEKENS.Wat moet ik doen om wel het e-mail adres te houden.Mij adres was game-master@hotmail.com die wide ik invoeren en toen kreeg ik die fout.
 
Dat klopt dat je die fout krijgt.

Je gebruikt de - in je mail adres en dat moet je vervangen door _

de - valt onder andere tekens en dat kan niet
 
Nog steeds.

Het is niet te filmen als ik weer wat oe werkt het nooit.Mario dat is het ook niet. Ik heb het door dit vervangen _______ alleen 1 streepje.Maar nog steeds de zelfde melding.
 
Begin eens helemaal overnieuw.

Heb zelf geprobeerd een adres aan te maken met een _ erin en dat werkt gewoon
 
njee juist niet.

Nee dat lukjt niet,al laat ik het streepje weg.Dan krijg ik nog steeds de zelfde melding
 
jes.

Jes het is gelukt weet je hoe je het moest doen.Bij e-mail adres moest je alleen typen wat je voorstuk moest zijn maar ik had er hotmail.com achter gezet.Maarre nog een klein vragje waar kan ik msn downen.
 
Laatst bewerkt:
Okee nou heb ik msn.

Okee ik heb msn 5.0.Maar nou kreeg ik dit ik hem mijn e-mail adres ingetypt en wachtwoorde.En werd gelijk bestormd met 22 berichten die geprobeerd hebbenmij toetevoegen,maar ik ben verder nooit on-line geweest op dit e-mailadres hoe kan dat.
 
Eh.... ook niet je mail adres aan je vrienden gegeven die Jou meteen hebben toegevoegd ???
 
meld me net aan.

Nee want ik meld me net aan en heb het een jaar of 1 niet gehad en heb niks gezecht en allemaal gekken e-mail adressen.
 
Dan is het gewoon toeval denk ik... :confused: Vraag dan aan die gasten die jou toegevoegd hebben hoe ze aan je mail komen..? Meestal zoeken ze de msn ledenlijst af naar mensen, heb dit ook vaak, dat ik dus opeens wordt toegevoegd door een paar gasten uit India of zow... :D

Groetjes,
©i©i
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan