vrwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellybelly

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
hai mijn vraag is hoe haal ik iets weg wat ik geinstaleerd heb maar kan het programma nergens meer terug vinden ,het was een camera die aan gesloten is via de usb poort

configuratiescherm / software /, staat ie daar niet bij ?

als je die map nog hebt, normaal worden dat soort programma's geinstalleerd in C:/ Program files,
moet je even kijken of daar een uninstaller bij staat.

als je het programma nergens terug kunt vinden, en het ook niet bij software staat, zou het dan misschien kunnen dat het gewoon niet meer op je pc staat??

Nog iets, was het een programma of een driver??

kun je de camera in apparaatbeheer nog vinden? Dan kun je de driver eraf gooien. Als ie niet meer in aparaatbeheer staa, dan laat de driver ook maar staan. Dat lvert volgens mij weinig problemen op.

sta aparatenbeheer indt ik toch ook via confirgscherm,als dta zo is er staan geen enkel cameras erbij

als je verder geen software kunt vinden hoef je dus ook niets te verwijderen!!

Ik ben een Win98 gebruiker, dus ik weet niet of dat voor
U geldt,
maar in m'n startknop is de optie Zoeken.

Dus als je iets niet meer kunt vinden, en je wilt toch weten, of het nog op de computer staat, typ ik
in dit geval de naam van het programma naam.*
of met een driver *.drv

Zoeken =>
Bestanden of mappen => naam.drv

Meestal komen alle bestanden dan zo te voorschijn.

Groeten, Gimli

dat klopt, maar daar heb je alleen iets aan als je de exacte bestandsnaam weet of de datum van installatie.

ellybelly, je zou op de installatiecd kunnen kijken of je daar een drivernaam kunt vinden. Maar drivers hoef je niet te verwijderen. Die zijn alleen maar makkelijk voor de volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan