VS internationaal toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronhoo

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
146
Ik weet dat er al diverse vragen zijn gesteldmbt het niet functioneren van de trema boven de a en de e
Ik worstel nu ook al enige tijd met dit probleem. Maar kan nergens een oplossing vinden.

Op mijn PC heb ik verschillende accounts, en het vreemde is dat er bij 1 account het niet lukt om de trema boven de e te krijgen dmv de aanhalingstoets in te drukken. Bij de andere accounts werkt het goed.
Wie heeft er een oplossing voor. Ik heb het idee dat er dieper in het systeem gezocht moet worden.
 
Zijn er bij dat account misschien meerdere toetsenbordconfiguraties geinstalleerd? Druk dan op CTRL + Shift om over te schakelen naar de US (int) instelling.
 
Volgens mij is alles goed afgesteld, en staat op Verenigte Staten (internationaal)

zie bijlage
Knipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:
Het Nederlandse toetsenbord kun je verwijderen (als dat lukt) bij het account, die dingen komen hier bijna niet voor... Kijk bij het opstartscherm waar de gebruikerskeuze gemaakt wordt linksboven (klein icoontje) of het "vinkje" niet bij "nederlands toetsenbord" staat. Zoals gezegd: merk je dat het mis gaat met accenten en trema's, tik dan op CTR + Shift om te zien of het dan wel goed werkt.
 
Laatst bewerkt:
e e ""E ""ee ''e
alleen VS int staat er nog in,
in contr shift werkt niet, zie eerste regel
 
Sorry... kun je dezelfde truc nog eens doen met Alt + Shift (XP)
 
""""e""ee""e""e""''''

werkt niet, ik neem aan dat je de linker alt en de linker shift toets bedoeld
 
Kijk even naar mijn vorige bericht aangaande "fixit"....

(inderdaad links... dat was de combinatie bij XP om te schakelen tussen diverse toetsenbordinstellingen... bij Win7 is dat blijkbaar gewijzigd....)
 
Laatst bewerkt:
ë Ë

en het werkt

Ik was bezig met Malwarebytes de boel te scannen toen jij dit schreef.
Het vreemde is ik had met Norton 360 (de nieuwste versie) alles al een keer gescant.
In elk geval supper bedankt voor het meedenken.
 
Heel graag gedaan! :thumb:
Misschien toch handig om nu op cruciale sites een paar wachtwoorden te wijzigen, voordat onverlaten er met de kas vandoor gaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan