That Guy
Meubilair
- Lid geworden
- 28 nov 2006
- Berichten
- 5.010
Beste allemaal,
Hierbij presenteer ik de vsJTile engine
p). Het is een Tile engine gemaakt in javascript. Ik zou graag van andere horen wat ze er van vinden (het spelletje dat op het moment draait is nogal klein, dat weet ik) en of het in hun browser werkt.
de link: www.vegras-studios.com/X/tile/
req's: een browser met javascript, xhtml 1.0 strict en css-ondersteuning
besturing: pijltjestoetsen
Als je tegen iets aanloopt (object bijvoorbeeld) krijg je eventueel text te zien. Er is dus geen knop voor 'a' of iets dergelijks (zoals schijnbaar wordt gedacht als men pokemon-graphics ziet
) Overgens is de 'game' niet een echte 'game' sinds er geen doelen in zitten, het zijn 3 maps, maar het gaat even om het principe.
:thumb:
Bugs:
- IE6 heeft extreem lange laadtijden en begint met lege maps (wit)
- IE6 Speler plaatje moet alle 4 de kanten op laden (wit)
- Opera (9.x) pijltjes ingedrukt houden lukt niet
- Niet-Windows OS heeft probleem met pijltjes ingedrukt houden.
Hierbij presenteer ik de vsJTile engine

de link: www.vegras-studios.com/X/tile/
req's: een browser met javascript, xhtml 1.0 strict en css-ondersteuning
besturing: pijltjestoetsen
Als je tegen iets aanloopt (object bijvoorbeeld) krijg je eventueel text te zien. Er is dus geen knop voor 'a' of iets dergelijks (zoals schijnbaar wordt gedacht als men pokemon-graphics ziet

:thumb:
Bugs:
- IE6 heeft extreem lange laadtijden en begint met lege maps (wit)
- IE6 Speler plaatje moet alle 4 de kanten op laden (wit)
- Opera (9.x) pijltjes ingedrukt houden lukt niet
- Niet-Windows OS heeft probleem met pijltjes ingedrukt houden.
Laatst bewerkt: