Vuze download kan niet geopend worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderisbestok

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Ik heb iets met Vuze gedownload alleen wil het het niet openen weet iemand wat er aan de hand is??? Moet ik nog wat doen. Er stond trouwens bij dat de ene in de wachtrij stond en de andere werd geupload terwijl er stond dat hij klaar was toen ik op de upload klikte stond er dit: (zie bijlage). Moet ik nog wachten of hoort dit ???

Gr Sanderisbestok

Bijlagen

Wat heb je gedownload en wat is de bestandsextentie daarvan? Want de foutmedling geeft aan dat je het bestand niet kan openen met Vuze zelf. Dus je zal een ander programma meoten gebruiken om je gedownloade bestand te openen.

Verder is je vraag niet zo heel erg duidelijk, dus ik heb nu geantwoord naar wat ik danke dat er aan de hand is.

probeer eens een andere programma zoals utorrent www.utorrent.com
ook veel lichter voor je pc en vaak minder problemen.

Wat heeft dit antwoord te maken met de vraag die gestelt word? De vraag gaat over een bestand dat met Vuze is gedownload, niet over Vuze zelf...

ik dacht dat die niet kon openen als je een torrent met vuze wou downloaden

gozer je ken wel wat rustiger antwoorden.

gozer je ken wel wat rustiger antwoorden.

Vrouw, dank je en verder ga ik er niet op in.

@ sanderisbestok

Voor je tweede vraag, over het wachten. Je kunt de instellingen binen Vuze zo veranderen dat je neit eerst hoeft te wachten tot er een download klaar is. Op die manier kan je meerdere torrents tegelijk beinnen halen. Deze installingen kan je vinden onder opties.

Ik heb het

Ik heb het gevonden het was een ISO bestand dat je alleen kon openen door het eerst op dvd te zetten. Nou had ik een progamma (ISOBuster) gevonden dat die bestanden wel kon openen. Het is gelukt. YES Nou ja YES het progamma dat ik heb gedownload doet het niet. Maar ja je mag hier niks over illegale dingen zeggen dus.

Maar dat kost toch vaak geld??? Dat had ik de vorige keer als het progamma gratis is wil ik het best downloaden maar de vorige keer stond er dat het geld koste.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan