w.32.alcra.b

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ik heb met een onlinescan bitdefender een scan gedaan en deze virus gevonden die niet te verwijderen is?
w.32.alcra.b
wat moet ik doen en waarom vindt mijn norton scanner hem niet?

Maar het blijft een virus die trouwens ook al oud is.

Ligt eraan waar het nog zit. Mocht het in je system restore zitten (die je trouwens wel moet legen maar dat lees je in de link die ik gegeven heb) dan is het logisch.

m@rio zei:
Maar het blijft een virus die trouwens ook al oud is.
"Oud"? We zien hier nog dagelijks nieuwe varianten van.

Zoek alsjeblieft deskundige hulp, als je last hebt van deze worm.

huijb zei:
Hier staat evt. nog een oplossing van Pieter Arntz
Ja, prima. Moet je wel weten wat je doet natuurlijk. BFU is nu niet direct een tooltje voor leken. ;) Je moet wel weten welk script in welk geval gebruikt moet worden.

Laatst bewerkt:
Het virus/de worm waar het specifiek over gaat is van juni 2005 en is in mijn ogen oud. Dat er dagelijks "nieuwe" varianten op komen is mij best maar daar lijkt deze vraag niet over te gaan

Laatst bewerkt:
m@rio zei:
Het virus/de worm waar het specifiek over gaat is van juni 2005 en is in mijn ogen oud. Dat er dagelijks "nieuwe" varianten op komen is mij best maar daar lijkt deze vraag niet over te gaan
Interessant, M@rio. Alleen jammer dat met de link die jij geeft de varianten die er nu zijn absoluut niet verwijderd kunnen worden. ;)

Alcra is een hele lastige, het plaatst een heleboel bestanden op je pc die door de meeste scanners niet gezien worden. Er zijn hele speciale middelen nodig om dit goed te verwijderen.

Ik weet ineens weer waarom ik al een poos niet meer op Helpmij post. :D

Vergeef me mijn stupiditeit om hier nog mensen met mijn deskundigheid op dit gebied bij te staan. Ik zal het niet weer doen. ;)

Laatst bewerkt:
Het zal zo zijn als jij het zegt. Wie ben ik om je deskundigheid in twijffel te trekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan