W in telefoonnummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DinoR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
ik heb een vraag over mijn Samsung SGH-D600,
Ik heb ruim een jaar deze mobiel, en er is een actie van samsung dat als je de mobiel langer dan een jaar heb, je hem gratis simlock vrij kan laten maken.
Na een hoop gedoe kreeg ik uiteindelijk een code toegestuurd,
deze code begon echt metL: *PW374....

nu lukt het wel het sterretje te vinden, en ook de P (sterretje ingedrukt houden), maar de W lukt me maar niet.

weet iemand misschien hoe ik de W krijg ingevoerd als ik een nummer meot bellen?

Bij voorbaat dank

Hé? Unlock code bestaat toch alleen uit cijfers? Hoe heb je die unlock code gekregen? Brief, telefonisch, e-mail? Indien via brief of e-mail staat het erbij hoe je h'm moet unlocken?

.

nou, normaal gesproken moest het via de post en krijg je hem binnen 3 weken ofzo,
maar er was nogal haast bij geboden dus heb ik gebeld.

naar wat gezeur heb ik toch de code gekregen, eerst moest ik iets intypen zodat er een code op me scherm tevoorschijn kwam, deze moest ik doorgeven (telefonisch)

daarna gaven ze me een code, met onder andere een 'P' en een 'W'

het rare is wel dat op me samsung het niet lukt, toen probeerde ik het op een nokia en toen moest ik gewoon '*' 2x indrukken voor een 'P' en 3x indrukken voor een 'W', dus het is wel mogelijk, alleen het lukt me maar niet op me samsung

Van wie heb je die code gekregen ?
Neem aan van je provider, en niet van Samsung zelf.....
De unlockcode met PW is uitsluitend voor Nokia toestellen, dus waarschijnlijk heeft je provider zitten slapen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan