w XP home SP2 op een 2 de machine?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hoi allen.
mijn eerste vraag -----Mijn eerste computer met legale MS software wil ik graag installeren op een 2 de computer. Maar dat mag niet van Ome Bill en dat terwijl ik wel al betaald heb. Jammer, maar het is niet anders. Voorheen deed ik dat toch, foei, maar kon hem gewoon updaten via windizupdate.com. Deze jongens zijn er echter mee gestopt in, juni 2007 ????, en dus update hij alleen nog maar tot die tijd.
Nu dacht ik. Kan ik niet alle updates van mijn legale computer niet overzetten naar mijn 2 de computer en daar installeren? Ik ben dan bezig voor eigen gebruik en hoef dan niet eens te updaten. Is dat zo erg?
tweede vraag --------- Als dat al kan hoe zou dat dan moeten worden aangepakt. Is daar ooit al over nagedacht door iemand?
Wie helpt mij verder met deze vragen.
Doei, Dump.
 
Wat je doet mag inderdaad niet. Maar in principe, als het 2 EXACT de zelfde pc's zijn (dus alle hardware hetzelfde), kan je op 1 van beide alle updates binnen halen, en dan van die pc een image maken en die overzetten naar de 2de pc. Maar dit kan enkel als beide pc's exact hetzelfde zijn qua hardware.
 
Ach, misschien koop ik er dan maar is eentje. Maar het stuit me wel tegen de borst.
Doei, Dump.
 
mss kan het u troosten dat microsoft in 2007 maar 76% meer winst maakte ... :D
 
Dat bedoel ik nou. Arme ik zou mijn gekochte versie toch wel op m'n tweede comp. moeten kunnen doen. Ook al is het een oudje.
Doei, Dump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan