w32.malum

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwartkat

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
ik heb een win32.malum virus alleen het probleem is dat hij heel mijn windows map in de c-schijf heeft geinfecteerd en ik ben bank dat als ik all mijn geinfecteerde bastanden (zijn er 500) verwijder dat mijn computer er mee ophoud. kan iemand me helpen om de virus weg te halen maar mijn bestanden heel te laten???????????

ik heb op internet gezocht m,aar ik vind wel andere w32 virussen maar niet de mijne.

gedaan maar kaspersky werkt bij mij niet ik heb ook een andere scan gedaan http://free.grisoft.com/softw/70free...e_467a1008.exe
die gaf ze wel aan en hij zei dat hij ze allemaal gedilted had maar niet dus ik heb ze nog allemaal en ze zijn ook allemaal nog geinfecteerd en mijn etrust antivirus zegt dat er geen cure is voor de virus.
ik ben err wel achter gekomen wat voor soort virus het is het is en trojan hosre startpage.m ofzo iets

ik heb al een site gevonden waar alle info over mijn virus staat het is een van de nieuwste en er is inderdaat nog geen cure voor maar ik denk dat ik via die site mijn probleem kan oplossen.
ik wil jullie bedanken die mij geholpen hebben:thumb:

grt matthijs.:D

Hallo Zwartkat,

wellicht kan je URL van die site hier vermelden. Dan hebben anderen hier wellicht ook nog wat aan.

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan