w32.myzor spyware verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zo te zien is de topic starter van de meeste problemen af.:)

Fijn dat er zo met leden om wordt gesprongen. Alsof ik hier elke dag kom met een probleem. Ik vraag om hulp en wordt gelijk met allerlei vreemde opmerkingen gevraagd weg te gaan. Fijne hulp vind ik dat. En ook wordt er gevraagd waar ik nog meer die vraag heb staan. Alsof ik niet mijn verzoek voor hulp mag verspreiden.

En ik ga zo maar niet 2 virusscanners op pcs zetten. Lekker handig vind ik dat.

Nee ik ga nog eens wat vragen hier.

Fijn dat er zo met leden om wordt gesprongen. Alsof ik hier elke dag kom met een probleem. Ik vraag om hulp en wordt gelijk met allerlei vreemde opmerkingen gevraagd weg te gaan. Fijne hulp vind ik dat. En ook wordt er gevraagd waar ik nog meer die vraag heb staan. Alsof ik niet mijn verzoek voor hulp mag verspreiden.

Nou zo gaan we je helpen zeg, als je zo doet maar oke.
Wij vragen je helemaal niet weg te gaan, we verwijzen je alleen door naar een ander forum waar wel Hijackthislogjes worden nagekeken. En ja fijne hulp is dat, we helpen je toch.
En als we vragen waar je heb nog meer hebt geplaatst is dat alleen om meer informatie voor ons. Mischien staat er op een ander forum wel iets handigs.

En: Ewido / AVG Anti-Spyware is GEEN anti-virusprogramma voor de informatie.

Laatst bewerkt:

Sorry hoor, maar als je even goed leest, dan zie je dat de laatste berichten niet specifiek voor jou waren. Daarbij heeft niemand hier aangeraden 2 virusscanners te installeren. Een viruscanner is wat anders dan een Spyware scanner. Met een spyware scanner is het vaak handiger twee te gebruiken. Wat de ene niet vind, kan de andere mischien wel vinden.

Niemand heeft hier aangegeven/gevraagd of je nog ergens anders een vraag had staan. Niemand heeft ook aangegeven, dat je niet je verzoek voor hulp mag verspreiden. Er is je zelf aangeraden, je hijackthis log op een ander forum te plaatsen, omdat Helpmij deze logjes niet (meer) nakijkt. Je bent op het andere forum (Nucia) direct geholpen, waar je eigenlijk een beetje geluk mee hebt. Het kan wel eens langer duren, voordat je log nagekeken wordt.

Kortom, ik snap je laatste reactie totaal niet.:confused:

Laatst bewerkt:
Mag jij gaan uitleggen aan wie ze dan bedoeld waren.

Weer een bevestiging dat er niet wordt gelezen.

Huijb doelde zo als ik het kan zien, dat de TS gewoon meteen een log plaatste, na het bericht van lokoloko.

Wie is die lokoloko, heb die vent hier niet gezien. En ik plaatste niet zomaar meteen een log het probleem kwam erbij.

En deze opmerking vind ik helemaal misselijk

OOoooooooooooooooooH

En waar nog meer???

Je zegt dan wel dat niemand zegt dat ik het ergens anders mag plaatsen maar zo komt het dus wel over.

Vind het gewoon jammer dat er zulke reacties nodig zijn.

Is Spyware.

Lees dit bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

Kijk hier voor uitleg Hijackthis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld daar ook je probleem erbij.

Bron: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=257959

Mag jij gaan uitleggen aan wie ze dan bedoeld waren.

Wie is die lokoloko, heb die vent hier niet gezien. En ik plaatste niet zomaar meteen een log het probleem kwam erbij.

En deze opmerking vind ik helemaal misselijk

Je zegt dan wel dat niemand zegt dat ik het ergens anders mag plaatsen maar zo komt het dus wel over.

Vind het gewoon jammer dat er zulke reacties nodig zijn.
Als je nou eens de hele topic doorleest dan weet je waarover het gaat. Bovenstaande zei locoloco. Er werd gezegd dat je eerst moest scannen Ewido, daar lees je gewoon overheen. En als je nu klaar bent met beledigen kan je deze topic op opgelost zetten.

Topic op opgelost gezet. Blijft verder gewoon open.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan