W32/Rbot-KH virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

sundancepetra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
3
Wie kan mij helpen?

Gisteren een nieuwe pc aangeschaft, de installatie verliep voorspoedig. Behalve toen ik de gratis Norman virus scan wou updaten, ik had geen geldige verificatie sleuten en geen geldige oem code zei hij, Ik had wel degelijk de oem code maar deze bleek niet te werken.
Vervolgens heb ik toen heel dom, maar toch sp2 gedownload en daarmee gelijktijdig W32/Rbot-KH
dit akelige virus binnen gehaald. Het virus schakeld je antivirus uit, (inmiddels heb ik norton er op) en vervolgens probeert je computer herhaaldelijk contact te maken met een andere server waardoor telkens eventjes de verbinding verbreekt. Het virus houdt zich naar alle waarschijnlijk op in vpc 32 bestand. als ik nu Norton geupdated over het systeem laat lopen vindt hij helemaal niets. Wie kan me vertellen hoe ik van dit hardnekkig virus af kan komen.
Bij voorbaat dank, Ik heb gelukkig mijn oude pc nog dus kan nog wel even uit de voeten, ook om eventueel bestanden te downloaden omdat op mijn nieuwe pc dit niet lukt omdat telkens eventjes de verbinding wordt verbroken.

WIE O WIE?????
Bij voorbaat dank, Sundance
 

Bijlagen

  • hijackthis.txt
    2,8 KB · Weergaven: 18
Welkom op helpmij

Sundance,

Een hijack log kun je in dit topic niet plaatsen dat doe je op een andere plaats in dit forum.

Ik zou eens een online scan doen via houscal.
Dat kan via deze link http://housecall.trendmicro.com/
 
:eek: Sorry puppy,

Ik ben nieuw hier en wist niet dat je geen log kan plaatsen hier.
Jouw oplossing heb ik helaas helemaal niets aan omdat ik zodra ik op het internet zit er binnen 3 sec tot ca. 1,5 minuut weer van af gegooit wordt. Dan lukt een online scan dus ook niet. Heb je nog meer suggesties?

Groet Sundance
 
In de veilige modus al eens een virusscan gedaan.
weet je hoe je in de veilige modus kunt komen?
tijdens opstarten regelmatig op f8 drukken en dan komt er een keuze menu. Hier kies je voor veiligemodus.



En hier kun je een uitgepakt hijacklog plaatsen dus niet als bijlage.
http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=272
 
:( Ja dat heb ik inderdaad gedaan, norton antivirus upgedated er helemaal over heen laten lopen, in de veilige modus, Hij heeft niets gevonden.

Ik hoop dat je nog meer suggesties hebt.

Groet sundance
 
Ja even naar een pc gaan die wel een juiste internet verbinding heeft en daar de housecal ophalen.
Die even op een cd zetten en dan weer proberen.

Krijg jij een melding als het internet wordt afgesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan