W32/Sasser

Status
Niet open voor verdere reacties.

bilal

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
hallo,,

ik heb volgens mij een virus op mn computer.
Als ik de computer paar minuten aan laat gaat hij opnieuw opstarten of hij loopt dan vast
en soms telt hij vanaf 60 seconden af. en dan sluit hij af
w32/Sasser kan ik niet bestrijden met mijn virus scanner (panda antivirus). Dan valt hij toch uit of hij loopt dan vast de hele computer ik weet echt niet wat ik moet doen want ik word er echt van dat vastlopen enzo.
wie kan mij helpen.:confused:

alvast bedankt;)

U moet er eerst voor zorgen dat het systeem niet automatisch wordt afgesloten, dit kunt u als volgt doen:

Als u gebruik maakt van Windows XP kunt u gebruik maken van het commando Shutdown -a. Klik op Start -> Uitvoeren en voer het commando in gevolgd door enter of OK. U kunt het afsluiten ook vertragen door de systeem tijd terug te zetten als het afsluitbericht in beeld verschijnt. Dit is vooral handig bij Windows NT/2000 installaties, waar niet het shutdown commando aanwezig is.

ik heb dat commando ingevuld en uitgevoerd maar wat moet ik verder doen ik snap het niet echt:confused:
kun je het me duidelijk uitleggen want ik ben niet zo n computer type :o

Ga naar de link van Tiborv en zoek daar W32.sasser op, de pagina die je daarna krijgt vind je de removal tool.(FxSasser.exe)

Wat Tiborv heeft geschreven.
Let ook even op dat systeemherstel uitgezet word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan