Hoi alleman,
Tja, bij mij is het iets geminderd omdat Telenet nu het merendeel tegenhoudt. Toch echt onvoorstelbaar als je hoort hoeveel mensen er nog op internet zitten zonder virusscanner of geen update doen.
Maar de grootste "fout" ligt m.i. toch bij de computerwinkels die bewust onvoldoende voorlichten en maar al te graag hun klanten zien terugkomen voor een "herstelling" en liefst nog een format:c, dat tikt lekker aan! En zeggen dat het een makkie is om het uiteindelijk allemaal zelf te doen. Ik heb nu 3 jaar een pc, eerst had ik ME (gruwel), diende al 2 keer format:c te doen en dat alles heeft me nog geen bal gekost, ik ben nog nooit met m'n pc terug naar de winkel geweest.
Ik geef wel toe dat Help.mij me al dikwijls uit de nood heeft geholpen. Tja, moet je maar zo "slim" zijn om Help.mij op het net te vinden hé. Ik raad het mijn familie & vrienden aan! In België bestaat niks gelijkaardigs, dus niet alleen de Hollandse Mosselen en de Kaas is ok, ook deze Helpdesk!