W32.spybot.worm

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hallo...

Telkens asl ik me pc opstart dan krijg ik een melding met Norton dat hij het ''W32.spybot.worm'' heeft gevonden en dat hij het niet kan repareren. Maarre om die melding weg te halen (blijft komen) dan moet ik CTRL+ALT+DEL. drukken en dan norton uitschakelen maar dan krijg ik nog meer virrusssen...en als ik met norton scan dan vindt hij nix. Maarre hoe krijg ik deze melding weg dan...:(
 
Je kunt je beter afvragen hoe je dat virus wegkrijgt :D

Laat je eens bij Housecall scannen.
Het zou ook in je boot kunnen zitten. Heb jij al gezocht in Helpmij? Vaak kom je dan adviezen van Saldos tegen hoe je ze in de boot moet verwijderen.
In ieder geval moet je dan systeemherstel uitschakelen en in de veilige modus scannen. Maar.......zoek eerst met de naam van dat virus.
 
maarre.

Maarre housecall heb ik al gescant en daar vind hij ook nix... en ook al in veilige modus maar er gebeurt nix :confused: :(
 
Ook gescand met Norton in veilige modus met systeemherstel uitgezet? Ben je wel je herstelpunten maar dat is niet anders. Daarna weer aanzetten.
 
heb je de link van gezina bekeken?
( je zult ook dingen in het register moeten aanpassen, en een paar bestandjes verwijderen)

en heb je nog een kazaa folder?
 
uh.

Uhm gazina... Uhm hoe en waar zet je in veilige modus dat systeem herstel uit dan..? ik heb xp home. Enne nee ik heb niet eens kazaa.. Die heb ik er 2 à 3 weken geleden afgehaald.
 
okey.

Okey gezina ik heb het in windows uitgeschakelt (in normale modus) Maar moet ik hem nu in veilige modus opstarten en dan moet ik een volledige scan doen van mijn HD met Norton..?
 
Start op in veilige modus: tijdens opstarten F8 indrukken en vervolgens voor veilige modus kiezen.
Scan PC.
Als hij virussen vindt: verwijderen.
Zet systeem herstel aan.
Start PC opnieuw op.

En nu?
 
jonge jone new record.

Jongens helemaal opgelost ik had 396 virrussen :eek: :8-0: :evil: Ik hoop dat ik het record van helpmij heb verbroken :cool:
 
Re: jonge jone new record.

Geplaatst door game-master
Jongens helemaal opgelost ik had 396 virrussen :eek: :8-0: :evil: Ik hoop dat ik het record van helpmij heb verbroken :cool:

J_Z_S !!! :eek: :eek: :eek: dat is nogal wat, hoe kreeg je dat binnen ??

Groetjes
Falco
 
ik weet het niet..

Dat weet ik niet... Maar ik denk dat bij het opstartte.. telkens als norton zegt dat hij het heeft gevonden dat als je er steeds op klikt (hij bleef komen) dat hij steeds een file heeft besmet. Maar hier ben ik niet zo'n prof in.

Maarre toch hartstikke bedankt ;) voor jullie tips
 
ow.

Ow headout..dat is ook gek als je naar ''VIRUS-FIREWALLS-SPYWARE'' gaat dan staat er wel boven VIRUS maar niet hoeveel berichten er zijn geplaatst dus da8t ik dat dit een onderwerp was (VIRUS) dus ik dacht dat je uit die andere 2 kon kiezen maar nu weet ik het.
 
Re: ow.

Geplaatst door game-master
Ow headout..dat is ook gek als je naar ''VIRUS-FIREWALLS-SPYWARE'' gaat dan staat er wel boven VIRUS maar niet hoeveel berichten er zijn geplaatst dus da8t ik dat dit een onderwerp was (VIRUS) dus ik dacht dat je uit die andere 2 kon kiezen maar nu weet ik het.

En wij ook :D :D :D :D :D
 
game-master,

Ik zou Norton ook even verwijderen en opnieuw installeren.
Zorg er ook voor dat je geen oude versie hebt van norton (niet ouder dan 2003).
Reden dat ik dit zeg is omdat dit virus er nooit doorheen had mogen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan