W32 Yaha.G

Status
Niet open voor verdere reacties.

D-Mon

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Berichten
65
Mensen, jullie zullen het vast wel zat zijn deze vraag te moeten beantwoorden omdat ie al vaak gesteld is, maar ik kom er gewoon niet vanaf!!! Ik krijg allemaal mails van postmaster@hotmail.com omdat ie bepaalde mails niet kon verzenden die ik nooit verzend, en af en toe krijg ik een mail terug die niet aangekomen is omdat er een virus in de mail aanwezig was, namelijk het virus yahaa.G. Ik heb echt alles al geprobeerd om ervanaf te komen, alle av-programma's zo'n beetje en de bitdefender. Is er inmiddels een programmatje dat goed werkt om dit ***virus weg te halen? ik ben 'm nu echt zat gewoon!

thnx... D-Mon
 
D-Mon,

Daar valt verder weinig aan te doen. Dat komt omdat iemand anders besmet is die jou in zijn/haar adres boek heeft. En dan krijg je dit soort mailtjes.
Je kunt wel als je dat zou willen alle mailtjes die van postmaster komen blokkeren door gewoon voor "afzender blokeren" te kiezen.

Iedereen krijgt ze soms. Ook ik. Zie hier:
attachment.php
 

Bijlagen

  • virus.gif
    virus.gif
    46,5 KB · Weergaven: 88
nou het probleem is dus dat ik die mail administrators niet kan blocken, omdat die van hotmail zijn... dat maakt het nog meer irritant :mad:
 
Geplaatst door D-Mon
nou het probleem is dus dat ik die mail administrators niet kan blocken, omdat die van hotmail zijn... dat maakt het nog meer irritant :mad:

Ja dan houd het op. Het enige wat je dan kunt doen is even wachten totdat de besmette persoon het in de gaten heeft dat hij/zijn besmet is en het virus verwijderd.
Het 2e wat je natuurlijk kunt doen is een andere email adres maken, maar de kans is dan natuurlijk wel groot dat als je jouw email adres weer aan de besmette persoon geeft dat je weer die emails binnen krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan