W7 Beeldscherm resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het moet m.i. in de software van de videokaart zitten, daar ben ik van overtuigd, maar ja, nu de oplossing nog................

Das ook wat.Hij blijft al ruim 15 minuten hangen op Update 3 van 14 installeren.
Ik heb hem geannuleerd en nu staan er nog 11 open.
Even opnieuw opstarten en kijken wat er gebeurd.

Ik geef de hoop op, krijg het niet voor elkaar om juiste driver te installeren.:evil:

Ik heb windows 7 Ultimate 32 bit.
Hij blijft volhouden dat ik de beste stuurprogramma heb.

Ik heb zowel de vista drivers als de windows 7 drivers geprobeerd,maar helaas.
Denk dat de buurman het maar moet nemen met wat minder resolutie of xp als besturings systeem.

Onder XP krijg ik dit soort dingen wel voor elkaar.

Indien er in apparaatbeheer geen vraag of uitroepteken bij de driver staat dan is die wel goed, ook de info file van de monitor geïnstalleerd?

Indien je ook de Catalist Control Center hebt de monitor bij beeldschermopties alle modi weergeven gebruiken, kan ook in windows, moet dan juist uitgevinkt worden zodat hij wel alle modi's weergeeft maar als je de monitor info file gebruikt hoeft dat neit want dan weet windows wat de monitor kan.

Ik heb Catalyst ook geinstalleerd maar deze is zelfs niet te zien in de taakbalk.
Dus waarschijnlijk ook mislukt.
Ik denk dat mijn versie van windows icm de laptop gewoon moeilijk aan drivers kan komen omdat deze laptops ontwikkeld zijn voor XP & Vista.

Er kan inmiddels een slotje op.
Het is niet gelukt om de juiste drivers voor W7 te vinden.:evil:

Kennelijk omdat de laptops waren gebouwd voor xp en niet voor W7.
Alle tips geprobeerd wat jullie mij verteld hebben maar dat mocht niet baten.

Maargoed,wellicht hebben de eigenaren er niet zoveel erg in.:P

Iedereen bedankt!:thumb:

Je mag de vraag zelf op opgelost zetten.
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan