[W7] Cursor verdwijnt na enkele seconden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepsiman

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Hallo,

Sinds een jaar ben ik de eigenaar van een ASUS Computer. Nog nooit problemen met gehad, maar sinds een korte tijd kamp ik met een probleem dat wanneer ik iets selecteer (in Internet Explorer, Word, Excel etc.) en iets aan het typen ben de cursor na enkele seconden weg gaat. Dit komt regelmatig voor en heb helaas geen antwoord zelf kunnen vinden hierop.

De muis/cursor instellingen staan exact het zelfde ingesteld dan op mijn andere computers.

Kan iemand mij hierbij helpen ?

als je op de windows knop klikt en dan zoekt naar muis en dan kiest voor muisinstellingen wijzigen. Daarna krijg je een menu en klik je bovenin op opties voor de aanwijzer. En daar staat aan aanwijzer verbergen tijdens het typen, als je dit uitzet heb je het probleem niet meer.

@jerohoorn

Bedankt voor je reactie.
Na het uitzetten van dit is het probleem nog steeds niet verholpen. De cursor blijft verwijnen na een tijdje ergens op een vakje of iets te staan waar ik het in kan typen.

@djangoleone

Ik heb geen muismat, voorheen ook zonder muismat gewerkt en geen problemen.

Uitlijnen: Vink uit "Aanwijzer in dialoogvensters automatisch op de standaardknop plaatsen".
Als dat niet helpt probeer via de opdrachtprompt een sfc /scannow of probeer een systeemherstel.

@Mik Zjegger

Bedankt voor je reactie.

"Aanwijzer in dialoogvensters automatisch op de standaardknop plaatsen" Stond al uitgevinkt.
Ook via CMD het commando "sfc /scannow" is het probleem niet opgelost.

Systeemherstel als laatst uitgevoerd maar ook dat kan het probleem niet verhelpen.

Iemand nog een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan