W7+Dell inspiron 9400+Base system conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.

worldwidewillie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
L.S.

Nadat ik Windows 7 op mijn Dell inspiron 9400 heb gezet, blijf ik 2 conflicten behouden.
Het gaat in beide gevallen om "Base system-apparaat".
Heb van alles geprobeerd maar zonder succes.
Vermoedelijk heeft het te maken met cardbus bridge van Texas Instruments zoals ik heb gelezen in een eerdere topic
Graag jullie expertise.

Groeten van Wil

Ik heb hier ook een 9400 staan maar heb nergens last van. (al draait deze nog wel steeds op de windows 7 RC)
Doet de SD kaart lezer het wel? ik kan me herinneren dat ik de O2Micro drivers apart geinstalleerd had

Laatst bewerkt:
Ik heb hier ook een 9400 staan maar heb nergens last van. (al draait deze nog wel steeds op de windows 7 RC)
Doet de SD kaart lezer het wel? ik kan me herinneren dat ik de O2Micro drivers apart geinstalleerd had

Ik heb nu W7 OEM.
Dit zijn de enige conflicten

Ik kom geen specifieke drivers bij Dell tegen m.b.t. Cardbus-drivers. Wellicht onderdeel van de chipset drivers (Intel danwel Ricoh).

hier staan drivers voor Vista 32-bit, dus als je zelf Windows 7 32-bit hebt, dan zou je kunnen kijken of daar drivers zijn die je kunnen helpen. Begin in ieder geval met de Chipset-drivers.

Leveren die drivers niets op, meld dat dan even terug, dan heeft Ellasar (hopelijk) nog ergens een link naar die 'O2Micro' drivers.

EDIT: Handleidingen staan hier.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik kom geen specifieke drivers bij Dell tegen m.b.t. Cardbus-drivers. Wellicht onderdeel van de chipset drivers (Intel danwel Ricoh).

hier staan drivers voor Vista 32-bit, dus als je zelf Windows 7 32-bit hebt, dan zou je kunnen kijken of daar drivers zijn die je kunnen helpen. Begin in ieder geval met de Chipset-drivers.

Leveren die drivers niets op, meld dat dan even terug, dan heeft Ellasar (hopelijk) nog ergens een link naar die 'O2Micro' drivers.

EDIT: Handleidingen staan hier.

Succes,

Tijs.

Deze driver was ik idd al tegengekomen en na de melding dat deze al was geïnstalleerd, heb ik deze toen afgebroken.

Heb deze nu toch maar volledig z`n werk laten doen en mijn probleem is nu verholpen.

Vriendelijk bedankt voor jullie hulp en ik zal dit probleem als opgelost "achterlaten":D

Nog een prettig weekend toegewenst en tot het volgende "probleem"....

Groeten van Wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan